We zijn er!!

11 oktober 2017 - Chicago, Illinois, Verenigde Staten

Auto volgeladen, op weg naar SchipholWat een dag! Vanmorgen om 07.45 uur van huis weggereden richting Schiphol. We moesten er om 09.30 uur zijn, rekening houdend met files, die er ook waren, reden we om 09.15 uur P3 op. Mooi op tijd dus!

Nu ik dit schrijf is het al 01.19 uur (nl tijd). Ben kapot! Maar hier is het 18.19 dus beetje vroeg om naar bed te gaan 😘.

We zijn om ongeveer 14.00 uur (usa) geland in Chicago, en je raadt het nooit, het regent!! Als ik in Chicago ben regent het 😤 Auto opgehaald bij Alamo, een Dodge met ingebouwde navigatie ( Sorry Egon, je Mio wordt dus niet gebruikt). Wat een prachtkar, hier kunnen we heel wat kilometertjes mee gaan maken. We zijn nu in het hotel, en duiken er maar vroeg in 😴😴. Morgen gaan we naar Bridget, spannend, maar heel veel zin in.

In het busje van P3In the plain

Lekker bakkie!   Kippie aan boord

Onze dubbeldekker   We zijn er bijna.....

De Dodge     En nog een keer...

1. Peter:
    12 oktober 2017
    Nice, nogmaals heel veel plezier daar met zijn allen. Geniet ervan, maar dat komt wel goed. xXx
  2. Lione:
    12 oktober 2017
    Heel veel plezier! Lekker genieten met zn viertjes,enne coole auto👌Groetje Lione.
  3. Wendy:
    Lekker genieten😍😍😍
  4. Jac:
    So far so good 😁. Goeie reis naar Bridget. Groetjes
  5. Egon Mundt:
    12 oktober 2017
    Een slimme meid is goed op haar reis voorbereid...ik ga er zomaar vanuit dat de ingebouwde navigatie sneller en beter werkt dan de Mio , maar bij gebrek aan beter helpt deze je wel het land door....groetjes aan Bridget en de rest van de familie . Enjoy your tour.
  6. Barbara:
    12 oktober 2017
    Hele stoere auto zeg!!!lekker slapen en morgen lekker naar Bridget.

Groetjes allemaal