Arlington

18 oktober 2017 - Washington D.C., Verenigde Staten

Cemetery

vanmorgen lekker rustig aan gedaan. Gisteren hadden we bij elkaar zo'n 16km gelopen, dus de beentjes waren best moe 😘

Na het ontbijt in de auto gestapt om naar Arlington cemetery te gaan. Ik wilde heel graag het graf van John F. Kennedy zien. Hier in Washington wordt je, overal waar je binnengaat, gecontroleerd. Dat wil zeggen, je moet door een poortje en je tas wordt gescand. Zijn wel heeel erg voorzichtig. Maar na de 3de keer weet je niet beter en vondt je het ook niet raar meer 😉

Maar wat een mooie begraafplaats zeg! Dit hebben we niet in Nederland. Hier worden de "doden" ook echt ge-eerd. Je ziet niemand op het gras lopen, je ziet geen propje liggen en iedereen heeft respect voor elkaar ( tenminste, dat is wat ik gezien heb, tot nu toe).

Het graf van John en Jacky ligt heel mooi op een berg, met uitzicht op US Capitol. Maar het is in principe klein in vergelijking met alles hier...  De tombe voor de onbekende soldaat daarentegen.... Maar het is wel heel erg indrukwekkend, al die stenen, zover je kan kijken.

Na het bezoek aan de begraafplaats even lekker geld uitgeven in een outlet mall, dat kan je nooit genoeg doen, leuke warme winterjas gescoord voor Damian en mijzelf 👏. Morgen rijden we naar New York waar we weer herenigd worden met Bridget, heb er nu al weer zin in 😍😍. Ben ook wel heel benieuwd naar NYC

1. Miranda:
    19 oktober 2017
    Mooi , en dan als toetje nog New York met elkaar! en niet vergeten naar Serendipity te gaan (n paar straten achter Bloomingdales) voor een echt lekker toetje!!
  2. Lione:
    19 oktober 2017
    Indrukwekkend..leuk om weer te lezen en te zien!😊
  3. Ruud:
    19 oktober 2017
    Leuk hoor om alles te lezen jullie pakken het leuk aan xx