Trip naar New York

19 oktober 2017 - New York City, Verenigde Staten

Vandaag gaan we Washington verlaten en gaan we richting Long Island, New York. Rit van 5 uur, dus is best te doen. Bridget zal daar ook zijn, want die heeft een paar hockeywedstrijden waar me natuurlijk gaan kijken! Even nog wat tijd doorbrengen saampjes. Alhoewel saampjes, wij en het hele team. Zij zijn op reis met het team, dus moeten bij elkaar blijven. Wij schuiven aan 😘😘

De eerste aanblik vanuit de auto op New York, wauw! Alleen had ik de gebouwen nog hoger verwacht 🤔  Damian en Theo wilde via de Brooklyn Bridge naar het hotel rijden, het zweet stond in mijn handen... wat een gekkenhuis in die stad, maar het is gelukt om zonder schade De Brug over te rijden 👏👏. Doordat het inmiddels rond 16.00 uur was hebben we 2 uur gedaan wat we in 3 kwartier hadden moeten kunnen doen. Maar ach, Theo heeft nu wel over de Brooklyn Bridge gereden, wie kan dat nog meer zeggen 💪🏼💪🏼.

Inmiddels zijn we in het hotel aangekomen en hebben we WiFi. Bridget had ook vertraging met haar vlucht, dus die zien we morgen 😍😍

1. Ann:
    20 oktober 2017
    New York ben ik ook geweest. vooral genieten!!!!
  2. Pieter hoogmoed:
    20 oktober 2017
    Theo gereden of meegereden?
  3. Barbara:
    20 oktober 2017
    Wow New York staat zeker nog op ons verlanglijstje zo gaaf 🗽have fun met z'n allen
  4. Bianca:
    20 oktober 2017
    NY.. enjoy the city of concrete! Zo'n waanzinnige stad! Geniet van elkaar... xx