Wauw, wauw en nog eens wauw

21 oktober 2017 - New York City, Verenigde Staten

Opgestaan met kriebeltjes in de buik 😜  Het is tijd voor New York 🗽🌆. De shuttle van het hotel heeft ons naar het treinstation gebracht en vanaf daar was het een half uur naar Penn station!!

Vanaf daar zijn we naar de aankomsthal van Staten Island Ferry gelopen, pffff, dat was me een loopje 😳. We zijn om ongeveer half 10 gaan lopen en waren om 12.00 uur op de plaats waar Bridget aan zou komen met de ferry. Alleen had zij de ferry gemist en waren er dus pas om 12.30 uur, wij hadden dus even de tijd om uit te rusten hahah.

Met Bridget zijn we op Lower Manhattan gebleven, aangezien zij ook zich weer om 16.00 uur moest melden bij de ferry. We zijn dus naar het 9/11 memoriaal geweest, wat indrukwekkend zeg!! Vooral al die namen op de rand. Ik heb nu ook wel een idee hoe het geweest moet zijn, als je in de straten loopt eromheen kan je het stof weer naar je toe zien komen, die beeldend gaan op je netvlies gegrift, tenminste bij mij wel!

Daarna even lekker geluncht, rondgelopen en even een museum ingeweest. Het was alweer snel tijd om Bridget terug naar de ferry te brengen, maar we hebben toch lekkere weer een paar uur met elkaar kunnen doorbrengen. Dat pakt niemand ons meer af 😘. Na Bridget afgezet te hebben, hebben wij de metro gepakt naar Upper Manhattan, oftewel Time Square/ 42th Street. Dit is toch wel het echte New York. Wat overweldigend, we zijn gewoon even op de trap gaan zitten om alles in te laten werken, ik had dat echt even nodig, wist gewoon niet waar ik kijken moest....

Oh vergeet even te melden dat ik als echte TLC kijker natuurlijk even bij Kleinfeld langs moest en naar Carlo's bakery. We gaan van de week even naar de originele in Hoboken om daar wat lekkers te halen.

Met de trein weer terug naar het hotel, maar we komen terug, hebben nog zoveel te zien. Maar eerst morgen naar de laatste wedstrijd van Bridget ( tenminste waar wij bij zullen zijn) en dan afscheid nemen van ons meisje 😢, maar 17 december komt ze alweer naar huis voor 3 weekjes, dus dat is best snel 💋.

Welterusten voor nu en tot morgen maar weer