Van Ambacht naar Chicago

9 juli 2022 - Chicago, Illinois, Verenigde Staten

Nou, we zijn onderweg, met de trein naar Schiphol!

Op Schiphol, natuurlijk te vroeg, wachten om de vertrekhal in te mogen met een heerlijk bakje koffie. Beter een uur te vroeg, dan 2 minuten te laat, toch?? Druk maken hoef je ook niet te doen…. Personeel heeft het al zwaar genoeg, denk ik zomaar 😉

Na 2,5 uur waren we overal doorheen. Best snel, toch 😉.  Even rondgelopen en naar de gate gegaan. Nog even zitten om mijn been een beetje rust te gunnen. Het is een groot vliegtuig, Boeing 787✈️ met dakkoffer 🤣 zoals Damian zei. Zie de foto (bij het tabje foto’s)

We gaan zo boarden, en dan begint de vliegreis van dik 8 uur. Even kijken of er een leuke film is, of anders proberen te slapen.
Ik heb film gekeken, oa A star is Born met Lady Gaga (voor de zoveelste keer 😉) en een poosje geslapen, maar wat is het toch een lange zit 🥵. Op een gegeven moment weet je niet meer hoe je moet gaan zitten…. Maar alles om mijn meisje weer te zien 🤪

En ja hoor, als ik in Chicago aankom, regent het. Ook nu weer 🌧. Het is 21.40 als we landen en dan is het ook ineens 14.40. Het zou wel opknappen vanmiddag, dus we wachten af. Straks de auto halen en naar het hotel. Daar even een beetje opfrissen en ik denk dat we dan de stad nog even ingaan… Hahaha we zijn de stad in geweest om te eten en even een kleine tour te doen op de magnificent Mile en gaan nu lekker naar bed. Truste

voor foto’s zie het mapje foto’s

1. Magda:
    Hi,,beetje kunnen slapen?
    Schiphol viel mee zo te horen en ja het is een lange zit,maar,in zo’n bak van een vliegtuig (dakkoffer) ruimte om te lopen toch?,leuke foto’s!
  2. Nancy Hoogendijk:
    9 juli 2022
    De reis is begonnen! Geniet er van! En wij genieten mee!
  3. Ruud:
    9 juli 2022
    Ik heb je verslag gevonden in mn ongewenste email hihi
    Damian nog gefeli met je diploma en wens jullie het beste maar dat komt zeker goed
  4. Peter:
    9 juli 2022
    2.5 uur valt inderdaad mee! 😉 Fijn dat de reis verder ook soepel verlopen is.
    Heel veel plezier.......
  5. Ann:
    9 juli 2022
    Ja kreeg ook geen melding zal ook eens spambox bekijken. Damian gefeliciteerd nog. Veel plezier samen
    Leuk om weer te lezen
  6. De Wieltjes:
    9 juli 2022
    Hallo ik heb alles ontvangen hoor Damian nog gefeliciteerd en ook een fijne tijd bij je zus samen met je moeder, de wieltjes