Chicago

10 juli 2022 - Chicago, Illinois, Verenigde Staten

Het is half 3 in de nacht en ik ben klaar wakker! Heb ik al eens verteld dat ik heel gevoelig ben met tijdverschillen 🤪, duurt een week voordat ik gewend ben… Nu zitten we in het Marriot (beetje decadent, maar voor een goeie prijs) maar geen gratis WiFi 😉. Beetje jammer….
Dus ook geen Facebook, Instagram om even op te kijken…. Misschien wel beter😜 moet ik toch maar weer proberen te slapen….

Het is gelukt, ben weer in slaap gevallen tot 6.30 uur. Lekker douchen, aankleden en naar de Wildberry pancakes and coffee (moest van Bridget). We hebben hier heerlijk ontbeten 🥰

Terug naar het hotel, Deem wil heel graag even naar Max zijn sprintrace kijken. Daarna lekker dagje door Chicago struinen, zal proberen veel foto’s en video’s te maken, zodat jullie ook een beetje mee kunnen kijken en genieten.

Als eerste zijn we de 360 Chicago opgegaan. Prachtig uitzicht over mooi Chicago. Je hebt daar ook de “tilt”, ik heb het geprobeerd maar vond het doodeng, Damian heeft het wel gedaan ✅ De Tilt is een soort van platform die uit het gebouw gaat. Heb een foto bij de foto’s gezet. Daarna lekker de stad in, veel gelopen, veel gezien…. Baker Tilly (Damian kan zich laten overplaatsen 😉), the Bean, beginpunt Route 66, lekker geluncht. Nu even terug in het hotel en straks lekker dineren.
Het is inmiddels half 10 en zijn terug in het hotel. Gaan lekker slapen. Morgen rijden we richting St. Peters 🥰

Tip; kijk eens bij Hotwire als je een hotel zoek, deze tip heb ik ook ooit eens gekregen ( nog bedankt Erik)

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Barbara:
    10 juli 2022
    Ziet er allemaal weer gaaf uit! En lekker decadent ,mag gewoon hoor. Geniet 😘
  2. Magda:
    10 juli 2022
    Ik Geniet van je mooie foto’s !
    Ik Geniet van je verhalen!
    Super allemaal!