Dag 11 - zaterdag

21 november 2021 - St. Peters, Verenigde Staten

Ik denk dat we allemaal best moe waren. Ik kwam pas om 9.00 uur uit bed, heerlijk!! De rest van het huis was nog in diepe rust. Dus heb Lilo gepakt en ben lekker even gaan wandelen. Het is weer heerlijk weer hier, nu kwart over 10 en 14 graden en een strakblauwe lucht 🥳

Kyle loopt lekker te rommelen in huis. Heerlijk om dit zo te zien…

Er werd gevraagd wat Theo aan Bridget had gegeven. Dit is het; een kettinkje met hanger en tekst:

Kado van Theo

Vanmiddag zijn we op zoek gegaan naar een kerstboom, een neppe, want een echte zijn hier niet te betalen. Voor een beetje echte betaal je hier gauw zo’n twee tot driehonderd dollar. Maar de neppe bomen zijn betaalbaar en goed te doen.
Ze hebben de boom van ons gekregen, de eerste jaren zullen ze dan zeker aan ons denken  Theo mocht ook de piek op de boom zetten… dat is hier ook wel een dingetje!

Christmas tree

Na het opzetten van de boom zijn we lekker gaan eten bij een heerlijk sushi restaurant .

Lekker sushi eten…

Was weer een gezellig dagje….Op naar de zondag 😉

1. Jac:
    21 november 2021
    Wat een mooi kado de ketting maar vooral de tekst! Het ziet er heel gezellig uit allemaal
  2. Dini:
    21 november 2021
    O..wat is dat mooi dat kettingje en wat is het mooi om dat te zien allemaal die lach op jullie gezichten genieten jullie er maar van
  3. Lucijanne en cor:
    21 november 2021
    Wat een leuke verhalen weer jolan ..en zo fijn om te horen dat jullie zo.n fijne tijd met elkaar hebben ..en dat kettingkje ..wat een mooi gebaar ! Hoe gaat het daar met de coronaregeltjes ??
  4. Ruud:
    21 november 2021
    Prachtige ketting, die kan ze met trots dragen
  5. Ferry de Heer:
    22 november 2021
    Hele mooie ketting! Prachtig!