Dag 14

24 november 2021 - St. Peters, Verenigde Staten

Goedemorgen volgers 😉

Lilo is vandaag weer een dagje naar “school” dus kan ik even mijn taak doen, stofzuigen 🤣🤣. Gisteren had ik de rest al gedaan, dus het huis is schoon voor “thanksgiving”!

Vanmiddag gaan Theo en ik nog even samen op pad, vanaf morgen is Bridget thuis en gaan we met zijn 3-en of 4-ren op pad. Bridget en ik gaan voor thanksgiving diner een real Dutch appelpie maken. Ze verkopen ze hier ook in de winkel maar dat mag niet eigenlijk geen Dutch appelpie heten! Het lijkt er niet eens op en Bridget zegt; smaakt ook niet zoals thuis!! Dus wij gaan die Amerikanen eens een echte laten proeven….. Maar dat is allemaal voor morgen… Dus vandaag nog even samen op pad met de auto. Nog geen idee waar of waarheen we gaan… We zijn nog maar een keertje naar Homegoods gegaan 🤩

Lekker een Hollandse pot gekookt vandaag, worst, boontjes, aardappels en sla. Wordt gewaardeerd en moet toch ons onderkomen terugverdienen 🤣🤣

We gaan zo een lekker toetje halen bij Silky’s frozen custard, een heerlijke ijszaak. Lilo krijgt haar eigen ijsje

Samen ijsje halenSilky’sLilo heeft zijn eigen ijsje

1. Nancy Hoogendijk:
    24 november 2021
    Brid en Kyle moeten weer wennen straks aan zelf koken en schoonmaken als jullie weg zijn hahaha heerlijk! Jullie kunnen ook hier komen inwonen 3 weken hoor 🤣
  2. Ruud:
    24 november 2021
    Het wordt hier thanks for nothing, m'n pensioenfeest heb ik definitief afgezegd, alles gaat weer op slot helaas.
  3. Jolanda en Theo:
    24 november 2021
    Balen Ruud maar eens gaat het lukken
  4. Peter:
    24 november 2021
    Silky's custard looks GOOOOD!!
  5. Jolanda en Theo:
    25 november 2021