Dag 15

25 november 2021 - St. Peters, Verenigde Staten

Lilo is een “Rescue dog”, ze hebben haar uit het asiel gehaald toen ze al een half jaar was. Omdat ze niet precies weten wat er in de eerst tijd van haar leventje allemaal gebeurd is, gaat ze naar een “school” waarbij haar dingen (goed of opnieuw) worden geleerd. Denk aan het binnenlopen van winkels, wennen aan harde geluiden, netjes lopen aan de lijn. Er is hier geen puppycursus zoals bij ons. Misschien een gat in de markt?? Als ik met Lilo loop kan ze bijvoorbeeld ineens schrikken van een dwarrelend blaadje en dan opspringen als een konijn. Vier poten in de lucht 😱

Bridget was vandaag ook dagje vrij, hebben eerst een groot rondje met Lilo gelopen voordat ze haar bench in moest en ze heeft ons  daarna meegenomen naar een grote mall in St. Louis, waar we zowaar niets hebben gekocht 🥳🥳

Vanavond gaan we voorbereidingen treffen voor het thanksgiving diner van morgen. Bridget maakt baklava

Baklava maken

en ik ga morgen een Hollandse appeltaart maken. Ben zo benieuwd naar Thanksgiving.

Toen wij in de keuken bezig waren ging Lilo lekker bij Theo zitten..

Theo met zijn “kleinhond”

1. Trees Manse Langezaal:
    25 november 2021
    Leuk zo jullie bezig te zien en te genieten van alles om je heen .
  2. Jeroen:
  5. Ton & Irene:
    Een ontzettend leuke & gezellige Thanksgiving. Grote knuffel voor jullie
  6. Fred Rueb:
    25 november 2021
    Nog een fijne tijd daar.
  7. Gienus Bras:
    Een ontzettend leuke & gezellige Thanksgiving. Laat de Appeltaart smaken
  8. Ferry de Heer:
    25 november 2021
    Happy Thanksgiving vandaag! Geniet ervan!
  9. Renate:
    25 november 2021
    Veel plezier met thanksgiving...nu al benieuwd naar je verhalen
  10. Pieter hoogmoed:
    25 november 2021
    Is lilo in een vorig leven misschien konijn geweest? Leuk trouwens om alles weer te lezen en hoe lang blijven jullie??
  11. De Wieltjes:
    25 november 2021
    gek hoor dat jullie dit keer niets gekocht hebben een beetje vreemd wel zo'n grote winkel en niets voor jullie te vinden
  12. Alexandria:
    25 november 2021
    Happy Thanksgiving! Maak er wederom een gezellige dag van met elkaar.
  13. Rijkenberg:
    Fijne thanksgiving knuffel pa