Dag 18 - the Blues

28 november 2021 - St. Peters, Verenigde Staten

Goedemorgen allemaal,

Vandaag hebben wij een rustig dagje op de planning staan. Bridget en ik zijn vanmorgen naar het vliegveld gereden om onze auto in te leveren

Ons eigen vervoermiddel
moesten hem eerst even volgooien, tank was zo goed als leeg. Maar qua prijs is dat hier niet zo erg 😘

Tanken is hier (wel) leuk 🙂

Het weekend rijden we met Kyle en/of Bridget mee, en maandag is het inpakdag 😔, hebben we toch ook geen tijd meer om nog ergens naar toe te gaan… hij kan maar vast weg zijn

Ik ben wat wasjes aan het draaien, beetje te Netflixen want vanavond gaan we naar de St.Louis Blues!

The Blues
Wat is dat gaaf zeg zo’n ijshockeywedstrijd. Geen idee waarmee je het kan vergelijken. Maar ik vond het te gek om mee te makenSelfietime!!Let’s go BluesZo gaaf!
heb ook nog een video ge-upload als er een goal wordt gescoord! Oh ja, ze hebben gewonnen met 6-3 🥰🥳🥳

1. Ann:
    28 november 2021
    Zo wat is dat weer snel gegaan. Geniet nog ff van de laatste paar daagjes😘
  2. Bianca F:
    28 november 2021
    Wat een ervaring weer! Geniet nog even van de tijd samen😘
  3. Jac:
    28 november 2021
    Leuk zo'n ijshockey wedstrijd. Wat gaat het hard hè. Alweer aan het aftellen. Geniet er nog van de laatste dagen daar.
  4. Gienus Bras:
    28 november 2021
    Leuk om een ijshockey wedstrijd mee te maken. Geniet er nog even van de laatste dagen.
  5. Pieter hoogmoed:
    28 november 2021
    Heel leuk maar wat jammer dat jullie al weer terug moeten. Ik zou stiekem nog wat langer blijven.....
  6. Mariëtte:
    28 november 2021
    Geniet nog van de laatste dagen.
  7. Dini:
    28 november 2021
    Je vind het zeker wel jammer dat jullie weer naar huis moeten ik hoop dat de terug reis ook goed gaat
  8. Hans:
    28 november 2021
    Blues, ik denk jullie gaan naar een bluesfestival. Ijshockey is ook super.
  9. Peter:
    28 november 2021
    Cool. Daar maken ze wel een feestje van. Veel plezier nog de laatste dagen.
  10. Peter:
    28 november 2021
    Wie zijn die andere? De Blue Jackets? Of Colorado Avalanche? Kan het logo net niet zien. 🧐
  11. Jolanda en Theo:
    28 november 2021
    Blue jackets, goed van jou 🥳🤣
  12. Alexandria:
    28 november 2021
    Super leuk filmpje. Echt op z’n Amerikaans. Geniet nog van elkaar!
  13. Ferry de Heer:
    28 november 2021
    Supergaaf zo'n ijshockey wedstrijd! veel plezier nog de laatste daagjes en inpakse morgen!
  14. Svintha:
    28 november 2021
    Geweldig om een icehockey wedstrijd mee te maken. Dat kan je echt nergens mee vergelijken. Amerikaanser krijg je het niet.😉