Dag 19; zondag

29 november 2021 - St. Peters, Verenigde Staten

Vanmorgen als ontbijt de Nederlandse pannenkoeken gemaakt, jammie…lekker hoor! Bridget wilde even gaan golfen, 9-holes! Kyle heeft mij even naar haar toegebracht, heel leuk om haar met haar nieuwe hobby bezig te zien zijn… Kyle heeft ook nog een balletje geslagen en ook ik mocht even een balletje “putten”. (Jammer hoor, natuurlijk geen foto 🥲)

Old-HickoryHit ‘m Kyle!!

Over het water…

Vanmiddag weer een beetje rustig aan gedaan, want we gaan zo naar de Zoo, in het donker, dus weinig diertjes maar wel heel veel lichtjes…https://youtu.be/AqK5DxLT_ZI

Wat geweldig zeg, zou ook wat voor Blijdorp zijn, denk alleen dat de TD er niet zo blij mee zal zijn 😉

St. Louis zooSt. Louis zooTunnel of light

Making s’mores

vanavond gaan we ook nog even gingerbread houses maken 😍 komen tijd tekort vandaag hahahah

Gingerbread houses

Result!!
Wat een leuke dag vandaag! Morgen moeten ze allebei werken, ga ik de koffers inpakken (gelukkig heeft ze een kofferweger 🥳🤣) en nog even lekker genieten van onze laatste dag saampjes in het huis van Kyle en Bridget.

1. Karin van Bruggen:
    Hallo 👋
    Leuk hoor, elke ochtend jouw verhalen lezen.
    En wat waren die gingerbread huisjes mooi gelukt,top.
    Blijdorp met allemaal lichtjes zou absoluut mooi zijn, is tenslotte prachtig park maar inderdaad best veel extra werk voor de td.
    Maar misschien ook wel heel veel extra bezoekers 🤔.
    Nog paar daagjes genieten met elkaar, pfft wat gaat dat snel allemaal, voor je het weet zit je weer thuis op de bank.
    Maar met heerlijke herinneringen om weer een tijdje op te teren.
    Groetjes !!!
  2. Nancy Hoogendijk:
    29 november 2021
    Klinkt weer als een heerlijke dag! Als er nog ruimte is in de koffer dan kan je nog even los vandaag op cyber Monday !
  3. Svintha:
    29 november 2021
    Mooi zo'n avond in the Zoo.😊 Geniet nog even van de laatste momenten samen!
  4. De Wieltjes:
    29 november 2021
    Leuk hoor die dierentuin met zoveel lichtjes, pakken jullie lekker nog effe mee.

Bij deze wensen wij jullie een hele fijne terugvlucht en een goede reis samen groeten aan Bridget en haar vriend. Vergaat zeker de koffer niet met alle fijne herinneringen groeten van de wieltjes en nog maals een goede en rustige terugvlucht
  5. Lucijanne en cor:
    29 november 2021
    Wat een heerlijke verhalen hebben we weer gelezen ...en wat zal het moeilijk zijn voor jullie om weer afscheid te moeten nemen ..maar je kan indd op een hele mooie periode terugkijken ...geniet nog even van jjullie dag daar met elkaar !
  6. Fred Rueb:
    29 november 2021
    Ook in Blijdorp hangen er nu lichtjes. Misschien ietsjes minder dan in Amerika 😉
  7. Ton & Irene:
    29 november 2021
    Lieverds nog een mooie bijzondere laatste dag van deze mooie reis. Goede en veilige vlucht terug. Dikke kus & knuffel
  8. Alfred:
    29 november 2021
    Alle verhalen gelezen en jullie hebben gelukkig genoten. Geniet nog even voordat je de terug reis in moet zetten. Ik wens jullie een goede en rustige terugreis. Knufffffffff
  9. Rammetjes:
    29 november 2021
    Leuk, leuk, leuk alles, jammer genoeg zit het er alweer op.
    Goede terugreis 😘