Dag 2 Covid

12 juli 2022 - St. Peters, Verenigde Staten

Goedemorgen, na een goede nacht slaap voel ik mij wel een stukje beter.Gelukkig 😁

Ik heb mijn reis wel weer goed uitgekozen, Black Friday in July, bij mijn favoriete winkel tot 50% korting. Joepie!! Maar niets gekocht…

Omdat vandaag de Amazon prime days begonnen vanmorgen met Damian naar Best Buy en Target geweest… hij heeft zijn verjaardagscadeau/ graduation gift al ontvangen van Kyle, zijn zus en mij. Een VR bril.. Was wel een grote verrassing voor hem. Hij dacht dat ik iets voor Kyle moest ophalen…🥳

Daarna lekker naar huis zodat hij zijn bril kon gaan testen…. Ik lekker filmpje op Netflix gekeken… en toch maar even COVID-19 test gedaan…  voel mijzelf in de middag toch weer slechter 🫢 oeps positief!! Dus verplicht 5 dagen binnen blijven… 🤒

1. Ann:
    13 juli 2022
    Balen jo, snel weer opknappen
  2. Rijkenberg:
    13 juli 2022
    Van harte gefeliciteerd Damian met je verjaardag en een hele fijne dag . Liefs van opa en oma xxxx
  3. Magda:
    13 juli 2022
    Ojee positief,,,,niet fijn om in je vakantie dit te krijgen maar het loert om ons heen sterkte ermee.Geniet van je verhalen en mooie foto’s.
  4. Karin van Bruggen:
    13 juli 2022
    Jeetje wat vervelend, hopelijk worden de klachten niet erger 🤞🤞🍀
    Maar voordeel is wel dat je je kids bij je hebt 😉
    Beterschap en dan maar netflixen en lekker met elkaar kletsen.
    Tot morgen, met je nieuwe verhaal 😁
  5. Bianca F:
    13 juli 2022
    Oh he balen zeg! Maar gelukkig ben je in goed gezelschap. Dikke kus en beterschap Jolan
  6. Ruud:
    13 juli 2022
    Mogge allemaal, van harte gefeli Damian 🥳, klote Jo, maar het is toch te heet buiten
  7. Barbara:
    13 juli 2022
    Gefeliciteerd met Damian,en wij hier ook covid,dus je bent niet alleen! Hoop dat je er niet te ziek van wordt 😘😘
  8. Peter:
    13 juli 2022
    Wat balen, hoop dat de klachten mee blijven vallen. In ieder geval zo getimed dat je naar de Sale geweest bent. 😋😊
  9. Annie:
    13 juli 2022
    Gefeliciteerd met Damian en sterkte! hoop dat je niet teveel klachten krijgt.
  10. Ton & Irene:
    13 juli 2022
    Damian een hele fijne verjaardag ! Wat een mooi cado . Ennuh Jolanda , das balen maar hopelijk krijg je niet teveel last , er zit niets anders op dan go with the flow . Liefs voor iedereen
  11. Lucijanne en cor:
    13 juli 2022
    Jeetje dat is minder leuk jolan !! Maar wel lekker om e kinderen om je heen te hebben ..damian van harte gefeliciteerd en hopelijk toch een gezellige dag !!! Beterschappies voor jou jolan xx