Dag 20- laatste volle dag

30 november 2021 - St. Peters, Verenigde Staten

Zoals ik gisteren al zei, Bridget en Kyle zijn weer aan het werk. Wij zijn gewoon thuis met Lilo.

Wat ga ik haar missen 🥰🥰

Wat ga ik die missen, wat een heerlijk enthousiast vrolijk hondje (nouja hondje 😘)is dat… en dan is het ook nog eens mijn “kleinhond” 🤪 Ze wil ook ‘s-avonds haar tandenpoetsen, samen met Bridget en Kyle (zie filmpje)

Koffers zijn ingepakt 🥴 passen en meten, maar is weer gelukt! Vanavond nog even gezellig uit eten met Paul, Tracy, Kyle en Bridget  en dan de laatste nacht hier. Potverdomme, wat zal het morgen moeilijk zijn om ons meisje hier weer achter te laten, ook al weten we dat ze in hele goede handen is bij Kyle en zijn familie. Want Kyle is echt een toppertje!! Maar aan afscheid denken we nog maar even niet, dat is voor morgen.
Ga zometeen nog maar even een lekker groot rondje lopen met Lilo….

Vanavond heerlijk gegeten in een heerlijk restaurant. Wat heeft Bridget het getroffen met haar schoonouders, wat een lieve mensen! Ook wij voelen ons echt welkom….

Heerlijk restaurant

Diner with lovely people
Dit was onze laatste dag, koffers staan klaar! Morgen nog even ergens lekker ontbijten en dan is het echt tijd om afscheid te nemen 😱🥴🥲 Wat zal dat moeilijk zijn….

1. Bianca:
    30 november 2021
    Geef ze maar een hele lange dikke knuffel en een goede reis terug!😘
  2. Ann:
    30 november 2021
    Kan me voorstellen dat afscheid nemen lastig is maar geef ze inderdaad een stevige knuffel en tijdens terugvlucht vooral denken aan al die mooie weken die jullie hebben gehad. En als je Lilo gaat missen, ik weet een oplossing 😊 Goeie vlucht samen en ik kijk uit naar al je verhalen. Dikke knuffel Ann
  3. Jac:
    30 november 2021
    Nou de vakantie is om gevlogen. Afscheid nemen is zwaar maar jullie hebben elkaar in ieder geval kunnen knuffelen en bijpraten.
    Alvast een goede terugreis
  4. Fred Rueb:
    30 november 2021
    Nog een fijne laatste dag en een veilige terugreis
  5. Monique:
    30 november 2021
    Geniet nog heel even, voor morgen een goede reis❤
  6. Karin van Bruggen:
    30 november 2021
    Afscheid nemen bestaat niet 😉, afspraak maken voor de volgende keer.
    En wat hebben jullie genoten !!!
    Lekker op de terugweg iets om aan te denken en thuis nagenieten.
    Veilige thuisreis en tot gauw weer 😁
  7. Svintha:
    30 november 2021
    Jullie hebben gelukkig na zo'n lange tijd weer een paar waardevolle weken samen mogen doorbrengen. Dat gevoel neem je mee naar huis. Maar het afscheid nemen zal vast moeilijk worden.
  8. Peter:
    30 november 2021
    Wat zijn die weken voorbij gevlogen, maar wat een mooie herinneringen. Goede reis terug..........😘
  9. Lucijanne en cor:
    30 november 2021
    Indd wat zal dit afscheid moeilijk zijn ..maar wel met een hele mooie vakantie in jullie herinnering ..veel gezien en genoten ..en ...met de gedachte dat bridget daar op haar plekje is met lieve vriend en verdere fam. Jullie alvast een hele goeie vlucht terug ...en bedankt voor alle mooie verhalen ..we hebben genoten en meegeleefd xxxx dikke knuffel
  10. Ferry de Heer:
    30 november 2021
    Mooi foto van de family! We hebben genoten van de vlogs! Die moeten wij nu ook gaan missen iedere ochtend :-(

Goede reis terug!
  11. Ruud:
    30 november 2021
    Mogge, sluit me bij Fer aan is toch een dingetje s'morgens 😉, zie jullie toch graag morgen, goeie reis 😘
  12. Mariëtte:
    30 november 2021
    Afscheid nemen bestaat niet ... dat zong Marco Borsato ooit. Ik kan me voorstellen dat je opziet tegen het weer afreizen naar huis. Je hebt een schat aan herinneringen gemaakt en veel om op terug te kijken. Het moet een goed gevoel geven dat Bridget ook daar een warm nest heeft gevonden. Dat moet bij jullie ook rust in het hoofd geven. Ik wens jullie een goede en voorspoedige reis toe .... enne weer welkom thuis!
  13. Marja:
    30 november 2021
    Geniet er nog even heel erg van en een dikke knuffel aan ze. Jullie een hele goede terug reis .
  14. H. Kooistra:
    30 november 2021
    Wat hebben jullie een heerlijke tijd gehad met elkaar!!!! Ik heb genoten van de verslagen. Heel veel sterkte met afscheid nemen,lijkt me idd verschrikkelijk moeilijk. Lekker knuffelen!! En natuurlijk een heel voorspoedige reis
  15. Gienus Bras:
    30 november 2021
    Nog een fijne laatste dag en een veilige thuisreis.
  16. Alexandria:
    30 november 2021
    Don’t cry because it’s over. Smile because it happened 😃. Goede reis!
  17. Fred:
    30 november 2021
    Bedankt voor de dagelijkse updates. Het was erg leuk om jullie reis zo te kunnen meebeleven. Goede terugreis!
  18. Nancy Hoogendijk:
    30 november 2021
    Ohhh wat zal het een moeilijk afscheid worden 😥 maar wat een mooie reis is het geweest en wat goed om te zien hoe Bridget haar leven is daar. Ze is zo te zien in goede handen! Sterkte morgen en tot heel snel weer in Nederland! 🥰
  19. Marlies Spruit:
    30 november 2021
    Wat heb ik genoten van je verhaaltjes en wat een belevenissen allemaal. Woonde ze maar iets dichterbij… Maar wow, toch ook wel een heel ander leven daar dan hier in het kikkerlandje.
    Hoop dat je een lading tissues bij je hebt in het vliegtuig, want ik hou het hier al niet droog.🙈
    Wij zijn natuurlijk wel weer blij jullie weer te zien. O en natuurlijk Nina ook, die vind het maar verdacht stil bij de schutting. Tot snel lieve buurtjes😘
  20. JACQUES VYNCKIER:
    1 december 2021