Dag 21- het is afscheidnemen dag….

1 december 2021 - Amsterdam, Nederland

Vanmorgen al vroeg wakker, weinig geslapen maar misschien kan ik dat dan in het vliegtuig doen…😉

De hele ochtend zitten de waterlanders al hoog, kan janken om alles. Nog maar even een laatste wandelingetje met mijn vriendinnetje gemaakt voordat haar schooldag weer aanbreekt. Zij zal wel raar opkijken als ze vanmiddag thuis komt en wij er niet meer zijn…

Me and my sweetie
Nog even lekker brunchen met Kyle en Bridget voordat we naar het vliegveld rijden…Gezellig anwb stelletje 🤣

Onze lieffie’s
En dan is het echt daar, afscheid nemen. Tjeetje, wat doet dat zeer in mijn hart. Haar weer achterlaten 🥴😭, maar ik weet nu wel dat ze in hele goede handen is bij Kyle! Heb het al eerder gezegd, wat een schat is dat!! Doet daardoor wel iets minder pijn, maar toch! Theo vond het ook heel moeilijk om afscheid van haar te nemen, vader-dochter dingetje… Zijn heel wat traantjes gevloeid, dat kan ik je wel zeggen 💖💖

Een vader met zijn dochter 💖💖

We gaan over een uurtje boarden voor de eerste vlucht naar Detroit, daar hebben we anderhalf uur om over te stappen op de vlucht naar Amsterdam.
Met een kleine vertraging vertrokken we uit Detroit. We hoorde een boink in het bagageruim en ik zei tegen Theo, dat is vast mijn koffer hahahhah. Vliegtuig zat zo goed als vol…

Het is nu 21.00 USA tijd, dus dat betekent 03.00 NL tijd. Ik kan niet slapen, maar Theo ligt lekker weg te doezelen. Helemaal prima…Ik heb al 1 film gekeken, misschien kijk ik er nog wel 1 🤪. Slapen doen we thuis wel weer, maar hoop eigenlijk dat ik straks toch nog wel even wegdommel…

Nou, weinig tot niet geslapen… straks maar even voor een uurtje of 2 mijn bedje in… Maar dit was het dan, ons avontuur zit erop! Leuk dat er zo enthousiast gereageerd werd op de verhalen en dat jullie mee leefden met ons. Het was een avontuur met een lach maar zeker ook met een traan. Heel blij dat we dit nog hebben kunnen doen… Blij dat ik straks mijn andere kind ook weer zie!

Mijn andere kind

En met Bridget en Kyle, dat zit wel goed!!! Volgend jaar komen ze samen naar Nederland, kan niet wachten  😛

Om 8.07 geland op Schiphol en gelukkig regent het 😡 wat heb ik dat gemist…

1. Ann:
    1 december 2021
    Welkom thuis lieverds met heel veel mooie herinneringen😘
  2. Barbara:
    Fijn dat jullie weer veilig thuis zijn, en zo hebben genoten van elkaar! Heel veel traantjes meegepinkt met jullie dat zeker😘
  3. Kim:
    1 december 2021
    Welkom thuis, wat een mooie herinneringen hebben jullie gemaakt. Heb ook met de nodige tranen zitten lezen om jullie afscheid. En nou lekker slapen en bijkomen van dit alles. 😘
  4. Monique:
    Goh, zit het er alweer op!
    Fijn dat jullie t zo goed hebben gehad,en dat je weet dat Brid in goede handen is.
    Welcome home!❤
  5. Marja:
    1 december 2021
    Welkom thuis, ook hier de traantjes met lezen hoor. Maar jullie hebben een hele fijne tijd gehad .
  6. H. Kooistra:
    Welkom thuis
  7. Nancy Hoogendijk:
    Home sweet home ♥️
  8. De Wieltjes:
    fijn dat de vlucht zo goed is gegaan en dat je niet geslapen heb haal je wel in volgens mij als je denkt aan wat jullie allemaal gedaan hebben slaap je zo droom maar weg dat je aan het wandelen gaat met de hond laat het allemaal maar lekker bezinken dan wordt je wakker met een smile op je gezicht en nu je andere kind maar weer verwennen
  9. Mariëtte:
    1 december 2021
    Wat hebben jullie veel mooie herinneringen om op terug te kijken. Huilen mag het is ook niet niks om de mensen waarvan je houdt achter te laten, ook al weet je dat ze gelukkig zijn. Welkom thuis en dank voor je verhalen. Ik heb ervan genoten.
  10. Jac:
    Welkom thuis met mooie herinneringen
  11. Arno:
    1 december 2021
    Welkom thuis...en vond het voor jullie een prachtig avontuur en heb met veel bewondering meegeleefd...x
  12. Ruud:
    Fijn om jullie weer thuis te zien.
    Leuke video's trouwens haha
  13. Karin van Bruggen:
    Welkom thuis 🏡
    Nu lekker thuis bijkomen en nagenieten.
    En dagen aftellen dat jullie weer samen zijn.
    Ga je verhalen missen, was elke ochtend weer benieuwd naar je verhalen.
    😁
  14. Trees Manse Langezaal:
    1 december 2021
    Welkom wee in Nederland wat hebben jullie genoten en wat leuk dat ze volgend jaar naar Nederland komen ,.nu lekker even bijkomen en dan genieten van die mooie dagen met Bridget en Kyle😴😊🥰👍🙋‍♂️
  15. Bianca F:
    Welkom thuis! 😘 wat een mooie herinneringen hebben jullie gemaakt heb genoten van jullie avonturen. Zal het gaan missen elke ochtend jouw blogje. Dikke kus 😘
  16. Ferry de Heer:
    Welkom thuis !

Wat hebben wij genoten van alle mooie verhalen en we gaan het nog missen vanaf morgen :-(
  17. José Greve:
    1 december 2021
    Fijn dat jullie het zo goed hebben gehad ☺️
    Ik heb met veel plezier jullie verhalen gelezen 😉
    Wat een mooie herinneringen hebben jullie gemaakt
    😘
  18. Alfred:
    1 december 2021
    Welkom thuis en blij dat jullie deze reis eindelijk hebben kunnen maken.
    Tot snel :)
  19. Leoni:
    1 december 2021
    Lieverd ik heb genoten van je verhalen! Dit nemen ze jullie niet meer af! Nu even bijkomen van de reis.
  20. Ton & Irene:
    Mooie reis geweest met veel plezier en verdrietige momenten!
    Fijn dat jullie weer thuis zijn. 💋💋
  21. Gienus Bras:
    2 december 2021
    Welkom thuis met een bagage vol mooi herinneringen. Heb genoten van jullie reisverslag. Tot gauw in de ZOO
  22. Pieter hoogmoed:
    Welkom thuis maar balen dat het er weer op zit.
  23. Carlijn:
    8 december 2021
    Hi lieve nicht,
    Heb alles meegelezen en met jullie meegeleefd! Dankjewel!