Dag 3; Happy Birthday Damian

13 juli 2022 - St. Peters, Verenigde Staten

Happy Birthday to my lovely and beautiful son!!

Wat een vreemde dag, we hadden van alles gepland voor vandaag, zullen nu volgende week de dagen wat langer moeten maken 😉 Hoop alleen dat ik de rest van het gezin niet besmet hebt 🫢 Gisteravond testte ze allemaal nog negatief…🙏 Kyle voelt zich vanmorgen niet lekker maar is nog negatief… Ik baal hier zo erg van… maar ook ik kan er niets aan veranderen… Go with the flow…

maar…. Een verhaal schrijven over hoe ik in Quarantaine zit… dat lukt zelfs mij niet… dus blijft even stil vanaf deze kant….

1. Trees Manse Langezaal:
    14 juli 2022
    Jolanda jij beterschap en Damian gefeliciteerd .
  2. Bianca:
    14 juli 2022
    Damiam gefeliciteerd! En Jolanda hopelijk voel je je snel weer beter!
  3. Svintha:
    14 juli 2022
    Gefeliciteerd met Damian's verjaardag! En beterschap voor jou Jolanda.😘 Even uitzieken nu.
  4. Hans:
    14 juli 2022
    Gefeliciteerd damian, en jij beterschap meisje.
  5. Ann:
    14 juli 2022
    Gefeliciteerd Damian, Jootje ik hoop dat je snel weer opknapt en dat de rest van de familie er geen last van krijgt. 😘
  6. Karin van Bruggen:
    Hallo Jolan,
    Balen dat je je niet Top voelt maar je knapt vast snel op 💪
    Maar vooral GEFELICITEERD 🥳!! met Damian, en jullie “vieren “ het met het gezin.
    DAT is dan weer Positief in de goede zin van het woord 😉👍.
  7. Bianca F:
    Gefeliciteerd Damian!!!
    Hopelijk voel je je snel beter Jolan😘 en ik ga duimen dat de rest negatief blijft en jullie volgende week nog lekker de dagen vol kunnen plannen 😉
  8. Magda:
    14 juli 2022
    Gefeliciteerd met Damian🥳uitzieken en hopen dat het snel beter wordt.🤔.sterkte daar!
  9. Jeroen:
    14 juli 2022
    Sterkte en van harte met de jarige!!
  10. Lucijanne en cor:
    14 juli 2022
    Blehh ..niet leuk ! Van harte gefeliciteerd met damian .. beterschap voor jou !!!