Dag 4; de positievelingetjes 🫢

14 juli 2022 - St. Peters, Verenigde Staten

Kyle test 13 juli positief 🫢 en Bridget test vandaag (14 juli) ook positief. Ze zijn echt blij met mijn komst 🤣🤣. De enige die geen klachten heeft is Damian 🥳

maar we hoeven in ieder geval niet meer afgezonderd van elkaar te zitten 🤪. Alleen zijn we allemaal zo moe…. Slapen waar we gaan zitten, geen trek in eten of drinken, al moe voordat je iets gedaan hebt ( en dan bedoel ik naar je kamer lopen of iets te drinken pakken). Zweet gutst van je lichaam, ook al doe je niets. Ik hoop in ieder geval dat ik vanaf vanavond (14 juli) of morgenochtend geen andere klachten meer heb, want dan kan ik zaterdag weer naar buiten 💪🏻💪🏻

1. Ann:
    15 juli 2022
    Wel zo gezellig dat ze nu niet aan het werk zijn toch?😉
  2. Karin van Bruggen:
    Hallo 👋
    Wat een pech maar weet zeker dat ze blij zijn dat jullie bij elkaar zijn 😄, ondanks die k Corona.
    Wel bijzondere manier van vakantie vieren zo, hopelijk duurt het niet lang meer en kan je weer naar buiten 🤞🤞
    Ik kijk uit naar het volgende bericht met hopelijk goed nieuws, dat je weer klachtenvrij bent.
    En hoe gaat het met Lilo🐾?

Groetjes
    Karin 🍀😘
  3. Magda:
    15 juli 2022
    Wat een pech zeg dat had je toch anders ingepland! Hopelijk vanaf Zaterdag weer goed nieuws en leuke blogs en foto’s. Sterkte maar weer.
  4. Bianca F:
    15 juli 2022
    Oh jeetje! Nou jullie zijn in ieder geval wel allemaal samen. Hopelijk heb je snel weer wat energie en kan je wel nog even de deur uit. Beterschap allemaal!! Behalve Damian dan, hopelijk blijft dat zo
  5. Ruud:
    15 juli 2022
    Ik wist al dat je graag deelt haha, dat Damian zich niet laat overhalen past in het plaatje 😄
  6. Annie:
    Sterkte samen Jolanda!!