Dag 9- richting Memphis Tennessee

19 november 2021 - Memphis, Tennessee, Verenigde Staten

Na een rustige start en een heerlijk ontbijt met toast en een gekookt eitje zijn we rond 10.45 uur vertrokken richting Memphis.  Een ritje van een uur of 4,5. Onderweg natuurlijk even stoppen bij een Starbucks voor een coffee to go…

Coffee to go!!

En dan gas op die plank…

Ik vind het zo’n prachtig land. Die weidsheid, de kleuren ( toch nog beetje Indian Summer), de rust op de weg. Niet van die “dwazen”, iedereen geeft elkaar de ruimte, geen middelvingers, heerlijk om te rijden. Ik heb vandaag het stuur overgegeven aan Bridget, kan ik lekker vanuit achter alles goed bekijken. En een begin maken van de blog. Ik schrijf over het algemeen de gehele dag door…

Na bijna 3 uur rijden reden we de staats grens van Arkansas over.

Welcome to Arkansas

Nu was het nog een goed uur naar Tennessee. Onderweg mooie bloeiende katoenvelden gepasseerd, zo gaaf omdat te zien.

Cotton fieldsWelkom to Tennessee

Rond 16.00 uur waren we bij het hotel. Beetje vroeg om al te gaan eten Bridget zei; 18 minuten verder zit een outlet mall in Mississippi

Outlet 😉
Daar zijn we maar even naar toe gereden.  Het was niet echt een fijne outlet, wel geslaagd voor Theo, twee Levi’s spijkerbroeken. Heb je er in Nederland nog niet één voor 🥳

Aangezien we nu toch in een southern state waren, even gekeken voor de real cowboy boots 👢 Nou, ik heb ze hoor 🤪 Zo blij mee!!

Nog even eten gehaald bij Chick-fil-A en meegenomen naar ons hotel aan de Elvis Presley Boulevard in Memphis. Hebben vandaag dus 4 Staten gehad van de 52..,🤩

Morgen naar Graceland…..

1. Rijkenberg:
    19 november 2021
    Weer leuk om je verhaal te lezen. Heel veel plezier daar. Maak mooie foto,s dan genieten wij mee. Liefs pa en ma knuffel voor jullie xx
  2. Fred Rueb:
    19 november 2021
    Wat een heerlijke tijd hebben jullie daar. Geniet er van. Lees jullie reisverslag met veel plezier.
  3. Ann:
    Is zeker mooi land vwb natuur. Veel plezier straks in Graceland. Ben benieuwd😉
  4. Hans:
    19 november 2021
    Elke morgen bij het ontbijt, ff lezen wat jullie uitgespookt hebben. Leuk begin van de dag. Have fun.
  5. Nancy Hoogendijk:
    Geweldig! Veel plezier!
  6. Karin van Bruggen:
    Hallo,
    Net bij kopje thee eerst jullie blog lezen, zo gezellig 😁
    En volgens mij hebben jullie een TOP tijd met elkaar.
    Ben benieuwd naar de foto’s morgen 📷
  7. Monique:
    Weer een fijn verhaal!
  8. Lucijanne en cor:
    19 november 2021
    Ook hier weer met veel plezier je verhaal zitten lezen ..en indd wat een geweldige tijd hebben jullie dasr met elkaar ..ben ook benieuwd naar jullie ervaring daar in graceland ...tot morgen weer xxxx
  9. Dini:
    19 november 2021
    Dat is zeker erg mooi wat ik zie genieten jullie er maar lekker van een dikke kus van mij
  10. Pieter hoogmoed:
    19 november 2021
    Genieten daar, ik was gaan shoppen voor de spijkerbroeken en een echte leren cowboyhoed.
  11. Alexandria:
    19 november 2021
    Ik mis een foto van de booties 😉
  12. Jolanda en Theo:
    Doe komen nog 😉
  13. Bianca F:
    19 november 2021
    Ik ben benieuwd naar je boots!! 😁
  14. Louis:
    19 november 2021
    Het is daar prachtig, graceland is gaaf en ok de geboorteplaats van Elvis Tupelo mag je eigenlijk niet missen. Heel veel plezier daar en benieuwd naar het volgende verhaal hoe het daar was
  15. JACQUES VYNCKIER:
    leuke reisverhalen
    doe lekker rustig aan & geniet van elkaar / van jullie gezelschap & jullie verdere vakantie ...
    het is jullie van harte gegund !!
    Vele groeten vanuit het o zo grijze België