Dagje Brugge

11 september 2019 - Brugge, België

Wat krijgen we nou❓Dit hadden we niet afgesproken🤔.  Het regent🌨😳. Niet hard, maar toch...

Dus voor het eerst deze vakantie een lange broek en jas aan, want de temperatuur is vandaag niet echt heel erg lekker 😢

Maar om nu de caravan in te ruimen en te vertrekken, daar hadden we geen zin in, dus.... de bus gepakt naar het centrum van Brugge!

Lekker een dagje geslenterd en rondgekeken. Wat is het toch een mooie stad, ook al doet een zonnetje lekkerder aan, ook tussen de buitjes door blijft het mooi (en druk)

Gewoon mooi

Belfort

Natuurlijk zijn we weer ergens op een terrasje neergestreken voor een lekkere cappuccino, we mochten alleen niet binnen zitten, dat was alleen als je ook wilde eten..🥴 Dus het werd geen lange zit dit keer 😘

Na de koffie hebben we kaartjes gekocht voor de OLV kerk en het Gruuthuse museum. Nou wil het feit dat mijn moeder Gruijthuijsen heet, zal dit een verbastering zijn?? Dus even zoeken of er overeenkomsten zijn

Gruuthuuse museum Nou, als die er waren geweest, stam ik zeker af van de arme tak van de familie 🤣🤣. Leuk museum over de geschiedenis van Brugge.

Strike a pose!

OLV kerk, mooie kerk, maar ik heb ze mooier gezien....

OLV kerk

OLV kerk

Tot zover het verslag van vandaag. Ik ga zo lekker een beetje koken en vanavond zullen we vast weer een spelletje Skipbo doen. Morgen rijden we door naar Putte in Nederland..

1. Rijkenberg:
    11 september 2019
    Weer een leuk verslag goede reis morgen en doe ze daar de groetjes van ons knuffel pa en ma
  2. Peter:
    12 september 2019
    Ja, gave stad is Brugge. Altijd leuk om een dagje door te brengen. Goede reis naar Putte.