Dinsdag 19 juli

19 juli 2022 - St. Peters, Verenigde Staten

Goedemorgen allemaal,

Vanmorgen hebben we lekker rustig aan gedaan. Waren laat wakker en dus ook best laat ontbeten. Besloten om vandaag naar St. Louis Zoo te gaan. Wij waren daar vorig jaar in de avond geweest tijdens het lichtjes festival, dus nu wel leuk om het ook in normaal daglicht te zien. Het is warm, zo’n 38 graden. Normaal gesproken zou ik niet naar een dierentuin gaan, maarja, het is hier iedere dag warm 🥵

Het is een leuke gratis dierentuin, best groot en hebben bijzondere dieren, maar ook de dieren die wij hebben. Ze hebben hier ook Aziatische olifanten en zwarte neushoorns. Ze hadden hier ook een “Peter” 🤭 met bak maar zonder fiets. Bij alles wat je koopt wordt er om een extra dollar gevraagd voor “natuurbehoud”. Idee voor Blijdorp?? Na de dierentuin wilde Bridget ons nog een grote Mall laten zien in St.Louis..en groot was tie…

Aangezien Kyle naar een golftoernooi is, hebben we lekker voor ons drietjes een pizza besteld. Bridget ging met haar vriendinnen naar een openluchttheater naar de voorstelling Sweeny Todd en Damian heeft zijn moeder meegenomen naar het casino in St. Charles. Heb mijn ogen uitgekeken… niets gewonnen 🥴, maar wel leuk om een keertje meegemaakt te hebben.

1. Ann:
    20 juli 2022
    🤣🤣 ik zal het aan Peter voorstellen
  2. Ruud:
    20 juli 2022
    Hoi, gisteren met die gassies naar het Plaswijckpark geweest maar wij zijn niet op die warmte gebouwd zelfs Finn trok het smiddags niet meer dus dat deed mij goed haha, morgen met Finn naar Ouwehands,dus weer een lekker dagje met m'n knaapie
  3. Magda:
    20 juli 2022
    Fijn dat iedereen weer opgeknapt is,,,en leuk de Zoo foto’s!
  4. Ton & Irene:
    20 juli 2022
    Haha scroll net de foto terug met Damian al bestuurder! Fijn dat alles ( weer) goed gaat 😘💛
  5. Karin van Bruggen:
    21 juli 2022
    Hoi 👋
    Kijk, dat is weer lekker genieten met elkaar en echt Vakantie 👍
    Ik vandaag alweer de een na laatste dag van de Vierdaagse gelopen, morgen weer einde van het feestje, inclusief blaren ( voor het eerst ) maar zooo gezellig