Donderdag 21 juli

21 juli 2022 - St. Peters, Verenigde Staten

Goedemorgen iedereen,

Wij hebben gisteren leuke dag gehad. Zijn vanmorgen naar een driving range geweest om te oefenen met golfen! Heel leuk om te doen en we hebben een nieuwe Tiger Woods… Kijk maar bij de video’s. Bridget doet het ook lekker..😉

Damian woods?
Daarna naar huis gereden om Lilo uit haar bench te bevrijden en even te lunchen.. eind van de middag is het natuurlijk “schieten” op de schietbaan. Vind het nu al spannend…

Nou, dat schieten is niets voor mij… ik heb 1 schot gelost en dat was voor mij voldoende. Damian en Bridget vinden het fantastisch !! Sean is wel een geweldige “teacher”, blijft heel kalm, legt alles 10 tot 100 keer uit mocht het nodig zijn… en is heel voorzichtig. Was leuk om te zien en een keer gedaan te hebben, maar voor mij hoeft het niet.

Zo broer, zo zus
Daarna heerlijke sushi gegeten met Paul, Tracey en Sean bij Crazy Sushi. Zo leuk hoe ze de sushi op een boot presenteren..

Nog even bij Paul en Tracey de “ Mexican train” afmaken (spelletje) dat we van de week gestart zijn.

Morgen onze laatste dag 😢🥴

1. Bianca F:
    Stoer hoor Jolan! 😁
    Wat een leuke dag hebben jullie weer samen gehad. Geniet van jullie laatste dagje vandaag 😘
  2. Nancy Hoogendijk:
    22 juli 2022
    Vroeger speelde ze met Lego 😱 nu met pistolen! Wel echt Amerikaans dit! Geniet van jullie laatste dag ♥️
  3. Peter:
    22 juli 2022
    Gave, 'Amerikaanse' dag. Is voorbij gevlogen. Veel plezier nog op jullie laatste dag. xXx
  4. De Wieltjes:
    22 juli 2022
    jammer hoor heel veel gezien en plezier gehad alleen dat schieten had voor mij niet gehoeven Golven is wel heel leuk.

Nou bedankt voor je verhalen en een hele goede terug vlucht en ik hoop dat je snel je koffers kan vinden de groeten en tot in Nederland waar het nu lekker koel is 21 graden
  5. Barbara Dankelman:
    22 juli 2022
    Bijzondere vakantie zo, goede reis terug 🤗
  6. Magda:
    22 juli 2022
    Zit erop weer,,,,genoten van je verhalen,,,en dat schieten tja,,,,het hoort bij Amerika,,toch?,,,wens jullie goede vlucht en,,,misschien in augustus jou zien! 🐘
  7. Ton & Irene:
    22 juli 2022
    Wat gaat het toch snel, morgen alweer de laatste dag samen ! Geniet ervan en als het goed is zien jullie elkaar eind van het jaar weer. Kusssssss