Versleten!!

18 november 2019 - New York City, Verenigde Staten

Vanmorgen om 04.00 ging het wekkertje. Mijn broertje zou ons om 05.00 komen halen, daarna paps en mams...

Om 06.15 hadden we ingecheckt en konden we eindelijk aan het beloofde bakkie koffie ☕️, daarna natuurlijk nog even shoppen en hup naar de gate. D10 in dit geval, dus best een eindje lopen. Gelukkig ging alles op tijd en gingen we om 09.15 de lucht in richting NYC.  Het blijft toch wel een dingetje, dat vliegen. Ik vind het echt wel een lange zit 🥱

Eindelijk om 11.15 (Amerikaanse tijd) waren we op Newark. Dan weet je dat het dus een hele lange dag gaat worden 😱. De auto met chauffeur bracht ons naar het Holiday Inn express op W 39th street, waar we op de 27ste verdieping een kamer hebben. Na een paar lange wandelingen en lekker te hebben gegeten hebben we de “oudjes” naar de kamer gebracht en zijn Robert en ik nog even de stad ingegaan. Het is nu inmiddels 21.27 en ik lig uitgevloerd en versleten op bed! Morgen weer een dag.....