Vrijdag 22 juli

22 juli 2022 - St. Peters, Verenigde Staten

Onze laatste dag!

vanmorgen op het gemakje ontbeten om daarna lekker naar het zwembad van Paul en Tracy te gaan. Heerlijk Het is zo heet 🥵, zelfs het water is warm en je koelt niet eens af 🫢.

Vanmiddag bij Topgolf geweest. Balletje slaan…zelfs Damian gaat golfen leuk vinden.. dus misschien maar samen een paar lesjes nemen in Nederland 🇳🇱

Het laatste diner was in Chesterfield bij een steakrestaurant voor Damian zijn verjaardag. Dat was gepland op 13 juli, maarja “tante Corona” gooide roet in het eten. Dus dat hebben we vanavond gedaan met de hele familie Gismegian. Wat een lieverds zijn het toch, stuk voor stuk. Ik ga ze weer missen! Lang leve Facebook!!

Dit was mijn laatste blog vanuit de USA 🇺🇸. Morgenochtend om 06.30 rijden we weer terug naar Chicago. We vliegen rond 16.00 uur terug en landen dan zondagochtend rond 6.45 op Schiphol.

Ook dit was een reis om nooit meer te vergeten! Liep allemaal iets anders dan gepland, maar het was wel family time!! Dank je wel weer voor alle reacties, is zo leuk om te lezen…

Tot in Nederland 🇳🇱

1. Ann:
    23 juli 2022
    Jammer dat het er op zit maar ondanks corona toch mooie vakantie geweest. Doe voorzichtig en hele goede reis terug. Tot volgende week
  2. Karin van Bruggen:
    Hoi weer 😁
    Ondanks de Corona pech heel veel quality tijd met je gezin gehad .
    En de resterende tijd volop besteed met leuke dingen.
    Klinkt als een super vakantie !!
    Goede terugreis en groetjes 😁😁
  3. Peter:
    23 juli 2022
    Goede, veilige reis terug! Fijn dat het zo heerlijk was, zo kwam het ook over. 😘
  4. Nancy Hoogendijk:
    23 juli 2022
    Bedankt weer dat je ons hebt meegenomen op jullie reis! Veilige terug reis gewenst ♥️
  5. Magda:
    Goede reis terug samen!
  6. Trees Manse Langezaal:
    23 juli 2022
    Mooie herinneringen die neemt je weer mee om te koesteren en weer verder te gaan. Goede terugreis en was leuk om het mee te mogen maken jullie reis in Amerika
  7. Ruud:
    23 juli 2022
    Haha ik kom nog maar ff niet langs nu je weer over vliegvelden en in zo'n ding zit, goeie reis !
  8. Bianca F:
    Goede reis terug!!
  9. Lucijanne en cor:
    24 juli 2022
    Was weer leuk om alles te lezen en beleven ! Jammer dat het er weer op zit ..maar is zeer zeker weer een periode geweest om mooie herinneringen op te halen ...goeie reis terug ! En hopelijk horen we je weer eens !!!!