Vrijdag en zaterdag

16 juli 2022 - St. Peters, Verenigde Staten

Goedemorgen, daar ben ik weer. Na een paar dagen binnen gezeten te hebben en mijzelf echt niet lekker voelde zijn de klachten, behalve de vermoeidheid en de benauwdheid, grotendeels weg.  Vanaf vandaag dan toch maar weer, met mondkapje, naar buiten. Ik voel mij zo lullig, vooral voor Damian. Zit je in je vakantie verplicht binnen omdat je moeder iedereen aansteekt met COVID. Maar vanaf vandaag gaan we vakantie vieren!!!

Damian en ik gaan samen op stap omdat Bridget en Kyle nog binnen moeten blijven. Nou, en dat op stap hebben we gedaan…. We zijn zeker 2 uur weggeweest 🤭 Het is hier zo warm buiten, en als je het dan ook al benauwd hebt, is dat geen lolletje… Ik kan zo door naar het zeeleeuwenverblijf  in Blijdorp als ik terug ben, maar we gaan niet zeuren, we gaan gewoon door… laat mijzelf er toch echt niet onder krijgen! Net doen of je het niet hebt 🤪 of hebt gehad 🤣 Trouwens dat mondkapje is niet fijn in die hitte….
Maar oké, we zijn even naar St  Charles gereden  Dat is het plaatsje waar Lindenwood University staat en dat leuke kleine straatje Main Street. Voor Damian was het in 2017 dat hij dit voor het laatst gezien had.  Dus even lekker rondgelopen en iets gegeten en gedronken. Dit is zo’n leuk straatje met allemaal leuke winkeltjes en boetiekjes.

Thuis met zijn 4-ren spelletje op de switch gedaan en lekker macaroni gemaakt. Veels te veel, dus de bakjes gaan ook hier de vriezer in..wel leuk dat ze dan over een poosje weer mijn macaroni eet. Denkt ze misschien weer eens terug aan ons 🥳🥳

Nog even lekker een rondje met Lilo gelopen, dat kan alleen in de avond. Overdag verbrandt ze haar pootjes aan het asfalt. Ze is zo blij als ze even mee mag naar buiten. Ook voor haar is het  het te doen buiten. Dan is het wel fijn dat er hier overal airco is in de huizen en de winkels. Ben benieuwd, er wordt regen voorspeld morgen…. Ik denk dat ik dan lekker buiten ga staan…

1. Ann:
    17 juli 2022
    Fijn dat jullie er even uit konden. Doe voorzichtig veel plezier nog (in hopelijk verfrissend buitje☺️)
  2. Karin van Bruggen:
    Ha Jolan,
    Ik miste gisteren je verhaal maar je bent er weer 😁.
    Gelukkig begin je weer op te knappen en kan je weer naar buiten.
    Spelletjes doen met elkaar is ook gezellig al had je andere dingen gepland waarschijnlijk.
    Vanaf nu gaat het alleen nog beter worden 💪
    Enne , ja, ik zie jou wel buiten staan in de regen haha

Groetjes weer
    Karin
  3. Nancy Hoogendijk:
    17 juli 2022
    Fijn dat je er weer bent! Hier wordt het net zo warm als daar komende dagen alleen wij hebben geen airco 🥵
  4. Magda:
    17 juli 2022
    Mooi om weer te lezen dat je je beter voelt fijn voor jou maar leuk voor ons,,,,want ik miste de foto’s en de verhalen 1 dag,,,haha,,we gaan weer genieten👍👍👍,,,,leuk straatje Main Street👍