Woensdag 20 juli

20 juli 2022 - St. Peters, Verenigde Staten

Het was weer een latertje vanmorgen. Wisten ook niet zo goed wat we moesten gaan doen….dus lekker langzaam op gang gekomen. Eerst ben ik zelf nog even naar de Wallmart gereden voor brood, dat was helemaal op 🫢, meteen even wat kleine dingetjes gekocht wat ik mee naar huis wil nemen….

Toch besloten om even nog een keer naar de outlet te rijden en even bij Cavenders te kijken voor een paar nieuwe boots 👢 Het is nu alleen wel iets anders dan in november 2021. De dollar staat bijna gelijk met de euro 🥴

We moesten wel de tijd in de gaten houden, omdat we bij Sean hadden afgesproken. Sean is de broer van Kyle en heeft een aantal wapens in huis. Hij wilde aan ons vertellen hoe deze werkte aangezien we morgen naar een  shooting range gaan. Damian wilde dit heel graag doen en heeft dit van zijn zus en Kyle  gekregen voor zijn verjaardag. Maar omdat je bij zo’n range per uur betaald is het handiger om van te voren al te weten wat de regels zijn en hoe de wapens werken!

Bridget doet mee aan een strandvolleybal competitie, dus daar zijn we even bij wezen kijken. Best leuk om te zien… en best druk. Dus tegenwoordig hebben ze wel wat sporten buiten de highschool en university om.

1. Hans:
    Leuk verjaardags kado
  2. Svintha:
    21 juli 2022
    Leuk om zo mee te maken wat Bridget en Kyle allemaal doen en wat mensen om hen heen te leren kennen!
  3. Magda:
    21 juli 2022
    Zo te lezen vervelen jullie je echt niet!
    Leuk om te zien strand volleybal,,,,
    En,,,nog steeds uit te houden die hitte daar?
  4. Annie:
    21 juli 2022
    inderdaad leuk om zo te zien hoe hun leven eruit ziet. Tot gauw weer Jolanda.
  5. Ton & Irene:
    21 juli 2022
    Damian, je bent toch niet stiekum in Rotterdam aan het oefenen, daar vliegen momenteel de kogels om je oren 😂😂 veel plezier in ieder geval