Zaterdag 23 juli en zondag 24 juli

24 juli 2022 - Dordrecht, Nederland

We zijn thuis!

Gistermorgen om 5.15 de wekker gezet om nog even een lekkere douche te nemen voordat we de rit naar Chicago moesten ondernemen. Om 6.15 reden we, na een lange omhelzing en traantjes, de straat uit bij Bridget en Kyle en vriendinnetje Lilo. Nog even door de drive thru van de Starbucks 🥰 en op weg… Hoe dichter bij Chicago, hoe donkerder het werd 🤭

Alles ging prima, het is  echt wel een ritje hoor 🥴, maar we kwamen ruim op tijd aan bij Avis op O’hare. Dat is toch allemaal wel goed geregeld hoor. Zodra je hem volgetankt heb rij je de garage in, haal je spullen uit de auto en loop naar de uitgang, en dat is dat!! Met een onbemand treintje naar het vliegveld, bagage droppen en door de douane. De laatste 2 binnen 10 minuten 😉🤪. Nog even wat gegeten op het vliegveld en dan naar de gate…

Boarden ging op tijd, alleen voordat we de lucht in gingen waren we een uur verder 🥴. Maar ondanks een uur vertraging hebben we dat met vliegen ingehaald. We zijn geland op de tijd dat we zouden aankomen.. flinke turbulentie onderweg…

Op Schiphol door de douane en wachten op de koffers.. en die kwamen 🤣 (paniek is dus allemaal nergens voor nodig)

Trein naar Zwijndrecht en daar stond onze lieve buurman ons op te wachten 🧡. Heerlijk om ook weer thuis te zijn… nog even beetje opknappen, uitrusten en dan dinsdag of woensdag weer werken. (Even afwachten hoe ik vannacht slaap)

1. Svintha:
    24 juli 2022
    Jammer om weer afscheid te moeten nemen, altijd te snel, maar fijn dat de reis verder voorspoedig verliep. Even de jetlag wegslapen en dan tot snel weer in Blijdorp!
  2. Magda:
    24 juli 2022
    Mooi alles op tijd!……even lekker bijkomen van de reis en dan zou ik lekker woensdag beginnen….🤪…het werkt nog wel even door hoor die jetlag!,,fijn om weer in Nederland te zijn en een heerlijke herinnering weer rijker,😘
  3. Karin van Bruggen:
    Welkom thuis 🏡😁

En tot binnenkort weer in Blijdorp
    Eerst even bijkomen 😉

Groetjes
  4. Lucijanne en cor:
    24 juli 2022
    Mooie tijd om aan terug te denken ...zal vast voor bridget ook weer moeilijk zijn ..om jullie weer te laten gaan !!