Zondag 17 juli

17 juli 2022 - St. Peters, Verenigde Staten

Goedemorgen,

Het is een regenachtige ochtend hier in St. Peters. Dacht, nu het niet zo heet is buiten, om een lekker rondje met Lilo te gaan lopen. Maar, ze wilde niet ver mee omdat het regent 🫢. Voor mij is het ook niet echt lekker nu, luchtvochtigheid is zo hoog dat ik het al benauwd heb als ik alleen maar naar buiten kijk 🤣🤣

85% 🥴
Zijn net even lekker wezen brunchen bij First Watch. Een restaurant waar je tot 13.30 terecht kan voor ontbijt of lunch. Je moet echt reserveren anders kom je niet eens binnen… We hebben daar vorig jaar ook met Theo gegeten, toen, maar ook nu was het heerlijk. Wel een “doggie bag” mee, omdat ik alles weer eens niet op kon.. Na thuiskomst weer even plat. Denken dat we de hele wereld aankunnen, maar zijn zoooo moe…. Het is een regenachtige dag vandaag, dus maar spelletjes doen…

Omdat we ons allemaal wel een beetje beter voelen, zijn we vanavond met Paul en Tracy uit eten geweest bij Bristol in Old Fallons. Een heerlijk vis restaurant waar ze ook vlees hebben… Hier zijn we ook in november met Theo geweest. Hij heeft hier ook zo van het eten genoten.  Wat een lief koppel is het toch!!

1. Ruud:
    18 juli 2022
    Ja gelukkig hebben we genoeg fijne herinneringen en daar doen we het maar mee, sterkte ook daar 😘
  2. Peter:
    18 juli 2022
    Wat mooi dat jullie nog samen geweest zijn en die dingen hebt kunnen doen. Verder sluit ik me volledig aan bij Ruud. 😘😘
  3. Magda:
    18 juli 2022
    Geef Lilo is ongelijk,,,echt hondenweer dus🤣 doe rustig aan desnoods met spelletjes Dat is ook genieten!
  4. De Wieltjes:
    Hoy Jolanda
    Lekker hoor dat jullie weer op stap kunnen misschien wordt het wat koeler na het regenbuitje.

WIJ denken vandaag ook aan Theo, en de leuke middag vlak voor zijn overlijden een middag die zeker niet zullen vergeten.

Het zal een zware dag zijn voor jullie maar gelukkig zijn jullie daar bij elkaar en hebben jullie steun aan elkaar als dat nodig is.

Ook deze dag komen jullie weer door en morgen weer lekker vakantie vieren, ik weet zeker dat Theo dat prima vindt
  5. Lucijanne en cor:
    18 juli 2022
    Zal vast een mooeilijke dag zijn voor jullie allemaal ..wel eentje met mooie herinneren aan een lieve man ...fijn dat jullie daar met elkaar zijn ..ook wij denken hier aan theo xxxxx