Maandag 18 juli

18 juli 2022 - St. Peters, Verenigde Staten

So true….

Je zou vandaag 65 zijn geworden! Je had zo gehoopt dat je dit nog zou halen…. Wij zijn gelukkig samen om deze mijlpaal toch te vieren en hopen dat jij er daarboven, samen met je broer en zus, ook een feestje van maak.

18-7-2021 Hoe anders was het vorig jaar…. Dit hadden we niet verwacht! Maar wij gaan door en het komt goed!! We zijn al aardig op weg om het een plekje te geven ❤️

Vanmorgen zijn we in de auto gestapt om naar het national museum of Transportation in St. Louis geweest. Allemaal oude auto’s en treinen. Heel leuk om te zien. En die treinen zijn grooot… denk dat Theo dit ook heel leuk gevonden zou hebben. Daarna nog even gewinkeld. Begin van de middag weer lekker richting huis, Lilo bevrijden uit haar bench en dan even lekker naar het zwembad. We hebben lekker bij Tracey gegeten en spelletjes gedaan. Dag met klein gouden randje. Fijn om dan omringd te zijn met mensen die om je geven

Dank je wel voor alle felicitaties en sterkte wensen. We hebben het gevoeld….