Nou, dat was het dan....

12 september 2019 - Putte, Nederland

Vandaag een korte rit naar Putte, 95km, naar camping Hazeduinen. Zoals we de vakantie begonnen met vrienden, sluiten we hem af met familie.

Vanmorgen met een zonnetje vertrokken uit Brugge voor een korte trip naar Putte. In Putte wonen mijn oom en tante en nichtje Monique met haar man Ad. Zo vaak zien we elkaar niet, dus altijd gezellig om elkaar wel weer een keer te zien. Dus op naar de enige camping  die in het grensstadje Putte ligt, camping Hazeduinen!

Helemaal alleen 🤗 Heel druk 🤣🤣 we staan alleen.... Maar dat is absoluut geen probleem. Door het mooie zonnige weer, eerst even de droogmolen

Even droogmolen installeren 😘

uitgezet om de handdoeken van die morgen te laten drogen om daarna met Monique even naar Oom Wim en Tante Lenie te gaan, die naast de camping wonen. Heerlijk bakkie koffie in de tuin gedronken en even kekker bijgekletst.

Daarna op het gemakje teruggelopen en even foto’s gemaakt van onze beauty

Wat is het toch een beauty...

Voor de verandering ook eens de achterkant😘

Ter afsluiting lekker gebarbecued bij Monique en Ad,  wat een gezelligheid

Met zijn allen....

Wij hebben een topvakantie gehad, eigenlijk alleen maar ☀️, dus de titel van mijn blog is uitgekomen 🤗. Morgen het laatste stukje naar huis waar het normale leven weer wacht (lees wasmachines vullen, strijken, stofzuigen 😳)

Gelukkig hebben we eind september nog één weekend om het kampeerseizoen af te sluiten. Iedereen weer bedankt voor de leuke reacties en misschien tot de volgende blog  👍👋