Our last day 😢

21 november 2019 - New York City, Verenigde Staten

Na vanmorgen een heerlijk ontbijtje in het hotel, nog even New York in en lekker struinen door Macy’s.
Hotel is echt de moeite waard, heel centraal op 39th street!

Entree Holiday inn express
Even de laatste dingen gekocht, en daarna terug naar het hotel waar we op de taxi moesten wachten die ons naar Newark zou brengen... Nou, die kwam. Chinees vrouwtje in een grote auto. We stonden voor AirPort Laguardia, maar moesten naar Newark. Dus moesten 32 dollar extra betalen. Geen probleem, eenmaal in de auto richting het vliegveld vertelde ze ons dat we $54 dollar moesten betalen. Nou, dat moet je niet doen bij mijn broer.... We moesten bijna uitstappen 😘

Eenmaal op het vliegveld, ingecheckt, koffers ingeleverd, op naar de douane, maar eerst even langs een drugshond. Laat deze nou aanslaan bij mijn vader, oud politieman, 78 jaar. Kreeg dus een special treatment, gelukkig mocht Robert met hem mee 🥴

We zitten nu, relaxt te wachten op boarding richting Amsterdam.

UA70Relaxen
Dit was het dan weer. Het einde van hele leuke dagen in NewYork