Thuis

25 oktober 2017 - Schiphol, Nederland

We zijn er weer!

Wat hebben we een geweldige reis achter de rug. Fijn om te zien dat Bridget zo goed ingeburgerd is en het zo goed doet! Alle ouders geven aan dat het zo'n fijne lieve meid is, en dat doet je goed als ouders. Hoe trots kan je zijn 😍.

Wat hebben we veel gezien, mét en zonder Bridget! Een reis van 2038 Miles in de Dodge. Heerlijke wagen en van alle luxe voorzien, dus absoluut niet erg om zo'n stuk te rijden 😘.

Nu weer (bijna) thuis, ook weer fijn en tellen we af tot 17 december! Dan staan we weer op Schiphol!

Iedereen nogmaals bedankt voor alle leuke berichten, tips en reacties!!

1. Bianca:
    25 oktober 2017
    Dat vond Damian ook vast heel gaaf om in te rijden, toch wel even anders dan in NL!
    Xx
  2. Ann:
    Welkom thuis
  3. Nancy Hoogendijk:
    Was weer leuk om jullie zo te volgen! En wat een fantastische reis hebben jullie gehad! Ik ben ook super trots op m’n twin-sis! 😍😍
  4. Lione:
    25 oktober 2017
    Fijn voor jullie! Gelukkig zien jullie elkaar snel weer,twee kids om supertots op te zijn! Nou ik zie je snel weer in de kantine heb genoten van alle verhalen en foto's bedankt😊
  5. Miranda:
    Welkom thuis ! Bedankt voor het meereizen 👍🏼😉
  6. Peter:
    25 oktober 2017
    Nice, welkom thuis! Voor je het weet is het inderdaad weer half December....... :)