Dag Frankrijk, Hallo België

10 september 2019 - Brugge, België

Gisteravond besluit genomen om vandaag door te rijden naar Brugge. Was best een pittig stukkie van bijna 400km 😳 zoveel hadden we nog niet gereden per dag... Maar het is weer gelukt!!

Dag Frankrijk, hallo Belgie

we hebben daardoor wel Frankrijk verlaten en zijn nu in België aanbeland en wel in de stad Brugge...

Brugge it is!!

Als je zo’n stuk rijdt zie je wel heel veel moois onderweg. Het is van heel veel dingen niet te doen om er een foto van te maken aangezien het niet overkomt op beeld. Al die vergezichten, prachtig, en dan al die klimmetjes die je moet doen, is ook niet te zien op beeld 🤔 Wel een prachtige brug tegengekomen in Rouen

Brug in Rouen Tenminste, ik vind hem mooi, eigenlijk is meer heel apart...

Ook tijdens een stop eens even een foto gemaakt van onze combinatie

Onderweg op parkeerplaats

Maar dus eind van de middag aangekomen in Brugge. Caravan geïnstalleerd en de bus genomen naar de stad om even rond te kijken en een hapje te eten. Ik ben hier zo’n 4 of 5 jaar geleden nog geweest met mijn vriendin Carola, maar voor Theo is het meer dan 25 jaar geleden. Het is en blijft een prachtige stad!

Mooie stad Het plein De toren op het plein

Ff happie eten

Morgen gaan we stad echt (nogmaals) op ons gemakje bekijken....

1. Rijkenberg:
    11 september 2019
    Zo dus niet naar normandie. Stad Brugge is ook geweldig zijn wij ook eens geweest dan ook met de caravan. Voor ons zit het er ook bijna op zaterdag vertrekken wij uit agde om ook zo 246 km te rijden ons eerste overnachting is in Grane bij een streekboerderij. Groetjes pa en ma