Dag 6

16 november 2021 - St. Peters, Verenigde Staten

We werden vanmorgen rond half 8 wakker. Kyle en Bridget waren al lang vertrokken. Ik heb ze ook helemaal niet gehoord… Lekker samen ontbeten en de dag rustig begonnen. Maandag wasdag, dus even de wasmanden weer leeggemaakt. Dat is wel lekker, als ik thuiskom dat je alles zo de kast in kan leggen. Zo makkelijk is het nog nooit geweest als we op vakantie gingen. Niet dat ik al aan de thuisreis wil beginnen hoor. Hebben het prima naar ons zin!
Even een lekker rondje met Lilo gelopen. Dan kan ze zometeen de kennel in. Het is heerlijk weer hier, dus de winterjas kan thuisblijven. Maar goed dat ik ook onze vesten heb meegenomen.We gaan even lekker samen op pad.

Vanavond gaan we op bezoek bij Kyle zijn moeder en zusje. Meteen ook even de kado’s afgeven. We gaan bij haar eten, dus ik hoef weer niet te koken 😉

Wii hebben een leuk kadootje gekregen van zijn moeder en zusje. Een leuke hanger voor in de kerstboom met onze foto erop. En een lekkere geurkaars.
Haar huis was al lekker in kerstsfeer. Ik hou ervan🥰🥰

Jingle Bells 🤩
Thuis nog even lekker op de bank gezeten met een lekker wijntje en gekletst.
Kyle en Bridget gaan vroeg naar bed aangezien zij er ook al weer vroeg uit moeten. Wij kunnen lekker blijven liggen, dus blijven iets langer op…

(moet echt proberen om meer foto’s te maken, dit was de enige van vandaag, en die heb ik niet eens zelf gemaakt 😉)

1. Rijkenberg:
    16 november 2021
    Wat fijn dat jullie genieten knuffel van ons
  2. Ann:
    16 november 2021
    Klinkt als quality time met elkaar😘
  3. Ton & Irene:
    16 november 2021
    Het is iedere dag een feestje om jullie avonturen te lezen. Genieten met en van elkaar. 💛
  4. Ferry de Heer:
    16 november 2021
    Vaste opstart van de dag. Lekker bakkie koffie en jullie avonturen teruglezen!
    Fijne dag weer vandaag!
  5. Jac en Ellie:
    16 november 2021
    wat fijn dat jullie zo genieten en dat het ook een beetje lekker weer is. Nog fijne dagen.
  6. Pieter hoogmoed:
    Carpe Diem.
  7. De Wieltjes:
    16 november 2021
    Toppie hoor jullie genieten er optimaal van geweldig blijf voorlopig zo tevreden met elkaar geniet er vol van mooie foto met zen vieren Theo staat er goed en ontspannen op
  8. Lucijanne en cor:
    16 november 2021
    Hallo allemaal ..wat leuk dat jullie ook bij kyle z.n familie zo gastvrij ontvangrn worden ..trouwens wat wonen ze in een leuk huis he !! Waar jullie op het balkon zitten ..daar wonen bridget en kyle toch ????
  9. Roydon:
    Geniet ervan😘❤️
  10. Alfred:
    16 november 2021
    Heerlijk om te horen hoe ontspannen alles gaat, geweldig knufffff voor iedereen daar