Graceland (dag 10)

20 november 2021 - Memphis, Tennessee, Verenigde Staten

Na een nachtje slapen, Bridget en ik niet zo lekker, waren we tegen 7-uur wakker. Op ons gemakje gaan douchen en ontbijten, koffers ingepakt en op weg naar Graceland. Ben zo benieuwd… geen idee wat ik kan verwachten. Ons hotel stond op de Elvis Presley Boulevard en dat was dicht bij Graceland, een minuut of 5 bij ons vandaan. Auto ingeladen en op weg…

Ons hotel aan de Elvis Presley Boulevard

Toen we aankwamen bij Graceland leek het wel Walt Disney world. Ze weten hier wel hoe ze zoiets aan moeten pakken. En Elvis verdient hier nog genoeg aan… denk niet dat Priscilla en Lisa Marie ooit over geld hoeven in te zitten.

Welcome to GracelandWelcome

Hop, in de rij voor het busje wat ons naar de “mansion” zou brengen. Wat is het eigenlijk klein…

Staatsie portret

en alles is zo groot in dit land😘. Maar wel gaaf om dit bekende huis in het echt te zien.
Het hele huis was al in kerstsfeer gehuld, alle decoratie was nog van Elvis zelf (zeggen ze),

Woonkamer van ElvisZo hoort het versierd met Kerstmis

Maar wat een groot landgoed had hij tot zijn beschikking. Wat gaaf om dit allemaal te zien. Absoluut geen spijt dat we dit gedaan hebben.

Zijn graf

Rond 13.30 weer de auto in om terug te rijden naar Sint Peters Missouri. Lange rit maar wel tijd om een stukje van de blog te schrijven en lekker bij te kletsen. Ons meisje rijdt goed 😊.
Tussendoor even gestopt om een hapje te eten,  is anders best een lange tijd na het ontbijt.

Even onderweg een hapje eten

Zijn pas om ongeveer 6 uur thuis. Al met al een lange rit, maar het was het dubbel en dwars waard.

Vanavond maar even rustig aan doen…

1. Peter:
    20 november 2021
    Gaaf zeg! Staat ook nog op mijn wish list, ooit.
    De Hoogendikes have left the building! 😀😃
  2. Fred Rueb:
    20 november 2021
    Weer een mooi verhaal en een mooie herinnering voor jullie
  3. Monique:
    Heerlijk jolan!!
    Was t druk bij Graceland? Op de foto's te zien viel t mee?
    Restaurant in ieder geval niet😬
    Moet je daar trouwens een Qr-code laten zien?
  4. Nancy Hoogendijk:
    En nog een Elvis magneetje gescoord? Haha
    Gaaf om keer geweest te zijn!
  5. Jac:
    20 november 2021
    Fijn dat jullie zo genieten
  6. Dini:
    20 november 2021
    Wat is dat allemaal mooi en een leuke foto waar jullie met ze drieien op staan lekker genieten he
  7. De Wieltjes:
    20 november 2021
    Lekker hoor Theo en Jullie zien er lekker ontspannen uit hou dit vol en geniet er maar heel veel van
  8. Svintha:
    20 november 2021
    Echt leuk om daar geweest te zijn! Zorgt voor bijzondere herinneringen bij elk Elvis nummer wat je in de toekomst hoort.
  9. Linda:
    20 november 2021
    Super gaaf, hoop dat ook nog een keer te doen. Lange rit maar als het het waard was is het ook een mooie herinnering. 🥰
  10. Alexandria:
    20 november 2021
    Wat tof dat jullie hier geweest zijn en wellicht lekker rustig dankzij covid. Die ruimte en weidsheid in de States uit je vorige blog 😍. Bridget zou nooit meer kunnen wennen in HIA 🤣
  11. Alfred:
    20 november 2021
    Zo ff 3 dagen achter elkaar gelezen, ha ha. Maar jullie vermaken je wel, en wat gezellig zo met zijn 3tjes.
    Geniet ze verder. knufff