Voorbereiding šŸ„°

9 november 2021 - Hendrik-Ido-Ambacht, Nederland

Wat leuk dat wij (weer) zoveel volgers hebben. Ik ga proberen om iedere dag een stukje te schrijven en fotoā€™s te plaatsen, zodat jullie het ook ā€œechtā€ kunnen meemaken.Ā

De voorbereidingen begonnen pas echt op het moment dat wij hoorden dat de grenzen van Amerika begin november 2021 open zouden gaan. Maar wat is begin november? Is dat 1, 5 of 10 november? We hebben de gok genomen om onze vouchers van april 2020 om te zetten naar tickets voor 9 november 2021. Fingers crossedĀ šŸ¤žšŸ»Ā

Half oktober kregen wij het bericht dat de grenzen open zouden gaan op 8 november.Ā Dat hadden we dus ff mooi gepland!!

Wij wilden toch wat kadootjes voor Kyle en zijn familie meenemen. Zij hadden tenslotte voor Bridget klaargestaan toen wij alleen via beeld in verbinding stonden. Maar wat moet je meenemen voor mensen die je nog niet kentĀ  Nou, ik kan je vertellenā€¦ het is gelukt! Koffer volĀ šŸ˜±.Ā  Kregen ook van Bridget een ā€œverlanglijstjeā€Ā om mee te nemenā€¦ denk hierbij aan drop, vlokken, kaasā€¦ Theo was af en toe bang of zijn kleding nog wel in de koffer zou passenĀ šŸ˜‰. Maar met Black Friday in het vooruitzicht, hoef je niet heel veel mee te nemen, tochšŸ¤£

Dit moet in ieder geval allemaal meeā€¦

Vanaf 28 oktober ben ik in een soort van thuisquarantaine gegaan, om alle kans op een besmetting zoveel mogelijk te vermijdenĀ  Dus mondkapjes, afstand houden en ontsmetten. Zal mij toch niet gebeuren dat, als we op 7 november een ā€œstok in onze neusā€ laten steken ik op 8 november te horen krijg dat ik besmet benĀ šŸ„“Ā en we daardoor niet kunnen vliegen.

We zitten nu in de laatste week vĆ³Ć³r vertrek.Ā Nog even de laatste dingen regelen!

- assistentieĀ  regelen op alle vliegvelden,Ā  controle oncoloog,Ā  controle plastisch chirurg,Ā  tickets en boekingsbevestiging printen, 2de chemo erin, plus zakje fosfaat,Ā  2 zakjes bloed,Ā  Reiki - oh, en ik moet ook nog even werkenĀ šŸ˜‰

Inmiddels is het zaterdagavond, ik heb vakantieĀ šŸ˜‰Ā Vandaag de laatste boodschapjes van het verlanglijstje gedaan. Even naar de markt in DordtĀ voor verse stroopwafels voor mijn schoonzoon.Ā  Laatste wasjes gedraaid en de koffers voor een heel groot gedeelte ingepakt. Even naar het weer gekeken in St. Petersā€¦. Want wat moet je meenemen??

Lekker weertje hoorā€¦.

Komen dinsdagmiddag/ begin van de avond aan, dus even een klein dipje, maar daarna koud met een zonnetjeĀ ā˜€ļøĀ Wordt de keus toch iets makkelijkerĀ šŸ˜‰

Nu is het te hopen dat de PCR test morgen negatief is, anders kunnen we de koffers weer uitpakkenā€¦Ā

Op zondagochtend is het medicijnen voor 1 week in een doosje doen. Maar nu moet Theo zijn medicijnen voor 3 weken even uitzoekenā€¦en in een zakje doen om mee te nemenšŸ˜±

Medicijnen voorraadje šŸ˜±

Gelukkig dat we een medicijnpaspoort hebben, anders denken ze er misschien nog wel wat vanĀ šŸ¤£šŸ¤£

Zondag 12.00 uur; Nou de test is gedaan, nu even nagelbijten totdat de uitslag binnen is. Vind het toch wel heel spannend (ook al heb ik er voor mijn gevoel alles aan gedaan om niet besmet te raken).
Maandagmorgen 09.30; Theo naar het ziekenhuis brengen voor de 2 zakjes bloed.Ā Hopen dat hij vanmiddag weer een sprintjeĀ Ā kan trekken šŸ˜±šŸ¤£. 12.00; Uitslag is nog niet binnenā€¦.. pfffff eindelijk om 12.40 We zijn Negatief!! En laat dat dan weer juist positief zijn!! WE GAAN!!!! Wat een heerlijk gevoel, eindelijk naar ons meisjeā€¦. Dus die koffers toch maar verder inpakken.Ā
Wekker zetten of zou dat niet hoeven?Ā denk dat ik geen oog dichtdoeā€¦. Half 7 vertrekken naar Schiphol. Kriebels gaan nu toch echt wel komenā€¦ In mijn achterhoofd had ik er een beetje rekening mee gehouden dat het niet door zou gaanā€¦ Dus ā€œdie dollarā€ brengt misschien echt geluk šŸ€Ā

Toch nog wel paar uurtjes geslapen, maar ver voor de wekker, wakker.. dan maar even lekker douchen en goed nadenken of wij alles bij ons hebben. Paspoort āœ…, gezondheidsverklaring āœ…, negatieve testuitslag āœ…, Corona inentingsbewijs op papier āœ…, estaāœ…. Ja, volgens mij hebben we alles! Koffers dicht en hop, de auto in richting Schiphol.

Auto volā€¦
Ā

Op Schiphol stond Danny op ons te wachten met een rolstoel. Wat een service!! Je krijgt overal voorrang, loopt/ rijdt iedereen voorbijā€¦ We waren om 7.45 op Schiphol en om 8.45 zaten we bij de gate met een lekkere Starbucks!

Heerlijk!

Zo snel is het nog nooit gegaan! We genieten er maar van! Van de nood maar een deugd maken, toch?

Ze zijn het vliegtuig aan het klaarmaken zodat we straks aan boord kunnen. Wat hebben wij er zin in!!

āœˆļøZijn er klaar voorā€¦.

Wij willen ook iedereen bij deze heel erg bedanken voor alleĀ lieve reacties Ā via mail, telefoon, Facebook enz Ā  Dat doet een mens echt goed! Wij gaan genieten met een hele grote G!!

Om half 11 gaan we boardenā€¦ maar dan hebben jullie nu al iets om te lezen šŸ„³

Fotoā€™s

1. De Wieltjes:
    9 november 2021
    geweldig jongens na heel veel spanning van wel of niet gaan geeft dit toch een heel fijn gevoel ook voor ons de wieltjes geniet er maar met volle teugen van eindelijk naar jullie dochter en haar leefomgeving bekijken heel veel plezier samen en enn goede vlucht
  2. Rijkenberg:
    9 november 2021
    Wat zijn wij blij en opgelucht eindelijk naar Bridget en kyle en zijn familie. Heel veel spanningen van ons af. Nu genieten van het weerzien van Bridget en kyle..
    Hoop dat jullie hele fijne gelukkige weken doorbrengen bij Bridget en Kyle. Is jullie gegund heel veel liefs met knuffels voor jullie allemaal
    Liefs pa en mag
    V
  3. Erik:
    9 november 2021
    Wat fijn om te lezen dat alles goed ging vanmorgen. Ik wens jullie een goede vlucht, probeer lekker wat te relaxen en te beseffen dat jullie echt onderweg zijn!!
  4. Mariƫtte:
    9 november 2021
    Lieve Jolanda en Theo, ik ga jullie op de voet volgen. Ik ben zo blij voor jullie dat nu toch eindelijk de grote reis kan beginnen. Jullie hebben er lang genoeg op moeten wachten. Het is allemaal zo spannend en er kwam voor jullie zoveel extra voorbereiding bij. Nu kunnen jullie alles loslaten en alleen maar genieten van wat komen gaat. Ik wens jullie een goede en voorspoedige reis. Vooral wens ik jullie "Het grote genieten " toe wat jullie zo verdienen.
  5. Ruud:
    9 november 2021
    Ging hartstikke soepeltjes gisteravond en vanmorgen, niks geen gestress, hard of zacht haha maar een genot om jullie te zien vertrekken op naar het grote doel, heeeel veel liefde en geluk daar šŸ˜˜šŸ˜˜
  6. Wendy:
    9 november 2021
    Zoveel liefde voor jullie! šŸ„°Geniet er van!!
  7. Peter:
    9 november 2021
    Heerlijk dat jullie vertrokken zijn. Heel veel plezier daarzo. šŸ˜˜
  8. Trees Manse Langezaal:
    9 november 2021
    Geniet van jullie weken bij Bridget en Kyle, wens jullie een fijne vlucht en zo zien jullie Bridget al gauw, knuffel ze maar lekker na zo'n lange tijd.liefs Trees
  9. Alexandria:
    9 november 2021
    Oh zo leuk dat we mee mogen genieten van dit grote avontuur. Geniet met en van elkaar!
  10. Fred Rueb:
    9 november 2021
    Tja, die dollar. Misschien blijft die z' n positieve invloed hebben. Ongelooflijk veel plezier šŸ˜‰ā˜€ļø
  11. Ann:
    9 november 2021
    Leuk je eerste verslag met alle vertrek perikelen te lezen. Ik hoop dat de vlucht goed is gegaan en dat het een mooi weerzien met Bridget was op de airport. Vooral genieten nušŸ˜—
  12. Bianca F:
    9 november 2021
    Ik zit dit gewoon met een traantje in mn ogen te lezen. Ben zo zo blij voor jullie dat het dan eindelijk zover is. Hoop dat de reis goed is gegaan. Heel veel plezier lieverds en geniet met volle teugen!!!
  13. Jac:
    9 november 2021
    Joepie fijn dat jullie op weg zijn naar Bridget!! Goede reis en groeten daar.
  14. Rammetjes:
    9 november 2021
    Gelukkig alles goed gegaan en nu op reis. Geniet ervan en we volgen jullie op deze fantastisch trip. ā¤ļøšŸ˜˜
  15. Ton & Irene:
    9 november 2021
    Zo blij dat jullie eindelijk mogen! Goede reis en we wensen jullie mooie bijzondere weken met elkaar šŸ’›šŸ˜˜@šŸ˜Ž
  16. Nancy Hoogendijk:
    10 november 2021
    Daar gaan jullie dan! Blij dat ik jullie weer kan volgen en geef Brid een heeeeele dikke kus van ons! Geniet van de reis ā™„ļø
  17. Linda:
    13 november 2021
    Geniet van de reis. Super fijn dat jullie kunnenšŸ„°