Dag 1 bij Bridget, Kyle en Lilo

12 juli 2022 - St. Peters, Verenigde Staten

Vanmorgen een beetje blijven liggen. Heb last van mijn keel (ik denk door de airco), en misschien toch ook wel de vermoeidheid, emoties en het weerzien. Doet toch meer als dat je van te voren denkt….

Met Damian even een bezoekje aan de Wallmart gebracht. Mens moet tenslotte ook ontbijten 😉. Na Lilo wederom opgesloten te hebben in de bench (ging niet echt vanzelf 🫢) moest ik even met hem naar Homegoods. Daar had hij tenslotte in december veel over gehoord. Qua kleding was er niet heel veel, schappen waren beetje leeg, toch nog een leuk zwart jurkje gescoord. Dan maar even door naar Macy’s, daar is het tenslotte Black Friday in July… veel gezien, weinig gekocht…

Nu zijn we lekker even thuis in de airco. Het is hier echt heel warm 🥵 rond de 38 graden. Dus buiten lopen is niet echt heel lekker. Ik voel mezelf ook niet helemaal top dus maar beetje hangen op de bank en hopen dat ik mijzelf morgen beter voel.🤒

Vanmiddag toch even lekker wezen zwemmen bij Paul en Tracy, heerlijk!! Pizza gehaald en lekker onderuit…