De voorbereidingen…

7 juli 2022 - Hendrik-Ido-Ambacht, Nederland

Morgen is het dan weer zover, op weg naar Bridget en Kyle. We hebben er zin in, en zij ook..

Pfff wat een dag! Allereerst vroeg naar de kapper, daarna de diploma uitreiking van Damian in Breda. Dat was heel erg leuk en goed geregeld. Daarna de laatste boodschapjes van het “lijstje van Bridget”, nog even controle afspraak tandarts en nog even langs de fysio. Nu moet ik mijn koffer en die van Damian nog inpakken.

Zoo, alles zit erin! We hebben de handbagage (lees rolkoffer) in een koffer gestopt. Koffer was toch leeg 🫢. Zal op de terugweg wel anders zijn 😉

Morgenochtend de toilettassen nog vullen en in de koffer doen, en dan worden we om 5.45 uur opgehaald door Gino (vriend van Deem), die brengt ons naar het station 🚉. Hopen dat het op Schiphol iets beter geregeld is, maar, we gaan het zien. We sluiten gewoon aan in de rij.
voor nu; welterusten. Ik hoop dat ik een beetje kan slapen…

1. Hans:
    7 juli 2022
    Slaap ze , en succes op Schiphol morgen.
  2. Magda:
    7 juli 2022
    Vol goede moed morgen aan de reis beginnen.en wens jullie goede vlucht en vooral veel vakantie plezier.!
  3. Svintha:
    7 juli 2022
    Gefeliciteerd voor Damian! En een enorm fijne reis!
  4. Ton & Irene:
    7 juli 2022
    Dat was een druk dagje, nu lekker slapen en morgenvroeg op weg! Hele goede reis, kusss
  5. Barbara:
    8 juli 2022
    Ik zie een trotste moeder staan! Gefeliciteerd Damian super gedaan. En voor morgenochtend een hele Goede en veilige reis xx
  6. Ann:
    9 juli 2022
    Leuk die foto van jullie samen