Reisdag

9 september 2019 - Le Bec-Hellouin, Frankrijk

Vandaag na het ontbijt een relatief korte reisdag voor de boeg. We zijn van Luynes naar Le Bec-Hellouin gereden, in Normandië. Nog geen 300 km, dus was een makkie vandaag.

Na eerst nog een poosje de Loire te hebben gevolgd

Afscheid van La Loire

gingen we de rijksweg op. We moesten de A10 volgen tot aan Le Mans en daarna richting Rouen. Truus deed het weer goed vandaag en loodste ons ook weer goed door een stukje van Tours. Ik vind het toch altijd een beetje eng in een stad met de caravan.... Theo draait zijn hand er niet meer voor om, nadat hij dwars door Parijs heeft gereden is alles een “eitje”.

Maar goed, eenmaal op de rijksweg is het cruisecontrol aan, af en toe even terugschakelen omdat er weer een heuveltje is, en gaan met die banaan, oh nee caravan.

Reisdag

Bij Le Bec-Hellouin aangekomen dacht ik dat Truus weer iets uithaalde met ons aangezien ze ons weer, letterlijk, door het bos stuurde

Truus zei rechtsaf..... maar dit keer was het goed. Aan het einde van de weg lag de camping.  De campingEenmaal geïnstalleerd, buiten met een wijntje, kwam er een grijs wolkje overdrijven waar wat regen uitviel 😭, maar heel hard geblazen, en ze is alweer verdwenen. 💨

1. Adriaan Mabelis:
    9 september 2019
    Wat een bekende plaatsen lees ik de laatste dagen. In de tijd dat wij kampeerden in een tent ( wel een grote bungalowtent) kwamen we regelmatig in dezelfde plaatsen.
  2. Rijkenberg:
    10 september 2019
    E wij hebben vandaag dinsdag vieze mot regen , maar morgen hoop ik weer de zon te zien knuffel pa en ma