Laatste dagje Bridget

22 oktober 2017

Vanmorgen vroeg om half 8 ging de wekker, moesten op tijd naar Bridget haar wedstrijd, waar we nog bij zouden zijn. En dat was toch zeker een uurtje rijden. Doordat we zo vroeg waren, konden we ook de eerste helft van Feyenoord-Ajax zien/ horen. Via Radio Rijnmond was het een spannende 1ste helft waar aan beide zijde veel fouten gemaakt werden. Over de 2de helft gaan we het hier niet hebben😘😘.

Het was een mooie rit naar Dobbs Ferry, langs de Hudson River. Wist niet dat deze zo breed was... Bij Bridget aangekomen waren we ruim op tijd om de wedstrijd te zien. De lady Lions hebben weer gewonnen, dit keer geen doelpunt van Bridget. Norgen speelt ze nog een wedstrijd in Connecticut, alleen hebben wij besloten om daar niet naar toe te gaan. Wij gaan morgen nog een dagje naar New York. Na de wedstrijd hebben we nog met het hele team en ouders een hapje geten om daarna op weg te gaan naar de originele Carlo's bakery in Hoboken. In het kader van, als je er nu toch bent.... Dwars door New York, en weer over de Brooklyn Bridge teruggereden naar het hotel.

Morgen is onze laatste hele dag in de States, die gaan we nog maar eens goed benutten 😘😘

Ons kind hebben we een dikke kus en knuffel gegeven, maar over 6 weken gaan we haar weer halen op Schiphol, en die tijd vliegt voorbij.... Het is wel heel fijn om te zien en te horen dat ze het heel goed doet, meid wat zijn we trots op je 💋💋❤️❤️

1. Jac:
    23 oktober 2017
    Wat een belevenissen leuk ook dat allemaal te lezen. Kan me voorstellen dat jullie zo trots zijn op Bridget. En inderdaad de tijd vliegt voor je het weet komt ze weer naar huis. Veel pleziert nog der laatste dagen. Groetjes Jac
  2. Saskia:
    23 oktober 2017
    Geniet er nog van en een goede terug reis
  3. Lione:
    23 oktober 2017
    Wat leuk weer om te lezen en de foto's te bekijken! Nou geniet er nog van😁 Tot snel!
  4. Bianca:
    23 oktober 2017
    Wat is er veel te zien & te beleven he!! Waanzinnig! Geniet lekker nog even & gezond weer terug! xx