Onze laatste stop in Duitsland

28 juni 2018 - Rinteln, Duitsland

Het is nu donderdag de 28ste. Wat een rit vandaag, pfff. We hadden een camping uitgezocht, iets voorbij Hannover, totaal 330 km.  We hebben er 8 uur over gedaan, file, file en nog eens file. Ben blij dat we er zijn!🤪

Even terug naar Leipzig... wat is dat vervelend zeg als er geen WiFi is en je niet meer zoveel MB’s hebt. Nou kan je dat natuurlijk bijkopen, maar hée, ben wel een Hollander hé. Maar ach, op zich ook wel eens goed om niet de hele tijd op je telefoon te zitten, en echt om het hand waren we niet. Er zijn nog 2 telefoons... en die hadden nog wel genoeg 😜.

Maar Leipzig, mooie oude stad met toch nog wel wat bezienswaardigheden, zoals de Thomaskirche. Hier ligt Johan Sebastiaan Bach begraven, jaja... We zijn ook nog bij het Stadion geweest, alleen mochten we hier niet naar binnen 😭. Dus maar rondje door de stad gelopen en op de terugweg wat boodschapjes gedaan. S’avonds spelletje kaarten en geluisterd hoe de Duitsers verslagen werden, het was vrij stil op de camping 👍

Nu dus in Rinteln, een klein plaatsje, iets voorbij Hannover. We staan, met een heleboel anderen, aan een groot meer. Mooie camping! Zaterdag rijden we verder naar Nederland. Ik denk dat we richting Winterswijk gaan, even naar Obelink! Morgen even een heerlijke rustdag voor ons en de 🚗.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl