Camping Marveldt in Groenlo

1 juli 2018 - Groenlo, Nederland

• zo, dat was een voorspoedige reis...3,5 uur en we waren in Groenlo. Mijn broer vertelde altijd over camping Marveldt, dus daar zijn we naar toe gereden. Grote camping, lekker zwembad en dat is ook wel nodig met dit weer. Heerlijk!

Morgen naar Obelink!

Nou, dit is het dan, onze laatste avond 😢 ik zit lekker aan een wijntje voor mezelf uit te mijmeren. Wat hebben we een leuke vakantie gehad, wat hebben we veel gezien en wat hebben we veel gelopen. Wat is het mij (ons) goed bevallen met de sleurhut. Dit hadden we nooit met de vouwwagen kunnen doen! Van de week even goed schoonmaken, van binnen en van buiten, en dan kan hij de stalling in en gaan we verzinnen wanneer we weer een weekendje gaan plannen.

Maar vandaag zijn we dus naar Obelink geweest, wat is dat groot!! Ik vind het wel heel rommelig en totaal onoverzichtelijk, maar misschien is dat juist wel de bedoeling. Dan kom je overal 😜. Waar we voor kwamen hebben we gekocht dus deze stop was niet voor niets. Net nog even met zijn drietjes wezen zwemmen in het subtropisch zwembad 👙🏊‍♀️  Heerlijk, even afkoelen van een warme dag.

Morgen zijn we weer thuis en begint het normale leven weer! Dank jullie wel voor het reageren en het lezen van mijn blogjes. 🔚

1. Lione:
    1 juli 2018
    Leuk om jullie gevolgd te hebben,goede reis terug tot snel👍🏻😁
  2. Ann:
    Welkom thuis
  3. Pieter hoogmoed:
    Was weer leuk..
  4. Peter van Putten:
    1 juli 2018
    Leuk dat jullie het fijn gehad hebben.
    groetjes,
  5. Ruud:
    2 juli 2018
    Was leuk om mee te lezen, nog een paar veilige kmters en welkom thuis 😘
  6. Ton & Irene:
    3 juli 2018
    Top vakantie!! Op naar het volgende avaontuur..