Dag 3

13 november 2021 - St. Peters, Verenigde Staten

Aangezien we hier met de kippen op stok gaan, gedeeltelijk door de jetlag maar ook omdat Brid en Kyle er al weer om 5.30 uitgaan om te gaan werken, zijn wij ook iedere morgen vroeg wakker…. Kyle is alweer naar zijn werk, die verlaat rond 06.30 het huis, normaal gesproken Bridget ook, maar vandaag niet 🥳🥳. Ze heeft vandaag haar vrije dag en wil ook meteen even een beetje uitslapen. Begrijpen wij goed, dus wij blijven ook maar iets langer liggen vandaag. Komen we misschien iets meer in het ritme…

Vanmorgen een lekker ontspannen ochtendje gehad. Lekker zitten kletsen met mijn kind. Heerlijk, wat heb ik dit gemist… zometeen even met Lilo op stap, dan kan ze daarna de bench in zodat wij met de auto weg kunnen. (Zie video “op stap met Lilo”)
Denk dat we even naar St. Charles rijden waar de universiteit staat.. herinneringen ophalen…(video Lindenwood university) en even naar Main Street🤩 Dat is een heel gezellig straatje met allemaal oude huisjes, leuke winkeltjes en cafés. Waar we natuurlijk ook even lekker zijn wezen lunchen.

Gezellig lunchen op Main street

Main street

Moesten natuurlijk ook even boodschappen doen voor het avond eten, dus maar even naar de grote Walmart gereden in St. Charles. Wat hier zo makkelijk is dat Theo hier doorheen kan scheuren (zie ook video)

St. Charles bastard 🤣

We hebben lekker prei gegeten met een balletje gehakt. Kyle was er niet met eten, we hebben wel even een balletje gehakt extra gemaakt. De Nederlandse meatball is toch iets anders 🤪

Nog even paar foto’s

Papa en dochter Gezellig… Ansichtkaart waardig…

1. Rijkenberg:
    13 november 2021
    Leuke foto,s en video’s. groetjes en veel plezier daar .
  2. Ann:
    13 november 2021
    leuk om weer te lezen en fijn een stukje quality time met elkaar. En hoe is het Nederlands van Bridget? Steenkolen dutch? :)
  3. Kim:
    13 november 2021
    Die foto van mainstreet lijkt wel op zo'n typisch romantische netflixfilm, maar dat bestaat dus echt, zulke straten, geweldig!
  4. José Greve:
    13 november 2021
    Super fijn om het allemaal mee te lezen
    Heerlijk genieten met elkaar 😘
  5. Jac:
    13 november 2021
    Fijn zo met elkaar. En goed geregeld zo'n karretje voor Theo
  6. Linda:
    13 november 2021
    Leuk om jullie zo te zien genieten ☺️
  7. Pieter hoogmoed:
    14 november 2021
    Veel plezier daar, ik weet dat we niet veel contact hebben, MAAR nooit uit mijn gedachten.