Dag 2

12 november 2021 - St. Peters, Verenigde Staten

De wekker stond op 5.30 uur…😱 Om 6.30 moesten we immers klaarstaan om met Kyle richting het vliegveld te rijden om onze huurauto te halen. Het werd toch iets later omdat Kyle nu voor 4 man ontbijt moet maken 🤩 . Hij zorgt wel goed voor ons meisje hoor.. maar wij mogen ook niet klagen. Niets is teveel…

Wij waren dus, al met al, om 7.30 op het vliegveld bij Avis. Hier stond onze auto al klaar voor ons, een grijze Kia Sportage. Belangrijk was dat de rolstoel er in zou passen, en dat doet hij in deze. Lekker terug naar “huis” gereden, want om om 8.00 uur al te gaan shoppen is wel heel erg overdreven 🤣. Dat bewaren we wel voor later op de dag….

Ons eigen vervoermiddel

Even een bakje (ofwel Bak) koffie drinken. Ze hebben hier geen kopjes 😘 alleen maar mokken, en dan bedoel ik ook echt mokken! Die bij mij thuis passen hier gewoon in 🤣🤣. Dus na 1 koffie ben je ook echt wel even klaar.
Daarna maar even een beetje poetsen en de vloer aangvegen. Lilo valt de stofzuiger aan, dus dat doe ik maar een keer als ze naar de hondenschool is. Even een paar wasjes draaien, zodat Bridget dit niet dit weekend hoeft te doen. Ze heeft van haar baas 5 vrije dagen gekregen om die met ons door te brengen! Is dat super of niet!!! Normaal gesproken krijgt ze pas in Januari haar vrije dagen, als ze een half jaar in dienst is. Het gaat hier even wat anders dan bij ons…

Na het eten van een boterham hebben we de auto gepakt en zijn naar Macy’s gereden  Ik vind dat een heerlijke winkel om lekker in rond te struinen. Deze was wel een heel stuk kleiner dan die in New York, maar dat mag de pret niet drukken

Even struinen…
Ik zou vanavond natuurlijk een Hollandse pot op tafel zetten, maar we gaan lekker uit eten met de familie van Kyle. Eindelijk zullen we zijn vader en vriendin leren kennen. Ook Kyle zijn broer en neefje gaan mee. Meteen een vuurdoop. Ben heel benieuwd.
Wat een gezellige avond en wat een leuke mensen! Wel vergeten foto’s te nemen 🥴

Welterusten en tot morgen maar weer!!

1. Kim:
    12 november 2021
    Wat super dat Bridget vrije dagen heeft gekregen!! Veel plezier met het etentje 😋
  2. Rijkenberg:
    12 november 2021
    Weer fijn om te horen. Liefs ma en pa xxx
  3. Ruud van der Heijden:
    12 november 2021
    Super top dat jullie zo genieten
  4. Renate:
    12 november 2021
    Zo leuk om te lezen en wat super dat Bridget vrij gekregen heeft. Volop genieten jullie!!!

X
  5. Pieter hoogmoed:
    12 november 2021
    Gouden Baas om Bridget vrij te geven. Quality time met jullie doorbrengen.
  6. Peter:
    12 november 2021
    Goede baas inderdaad! Dat gaat totaal anders dan bij ons inderdaad.

Heel veel plezier en dan vandaag eindelijk die Hollandse pot op tafel. :)
  7. Alfred:
    Toppie.
  8. Svintha:
    12 november 2021
    Heerlijk dat Bridget meer tijd met jullie kan doorbrengen. Enne shop ze! Die koffers moeten wel weer vol mee terug.😂
  9. Lucijanne en cor:
    12 november 2021
    Klinkt allemaal weer erg gezellig ...en wat een super baas zeg !!! En trouwens wat dacht je van een heerlijke pan hachee ..nou we wachten weer op je volgende verslag !
  10. Linda:
    13 november 2021
    Ooo lekker dat ze dagen vrij heeft gekregen.
    Dan hebben jullie hele dagen. Gr linda