Jetlag….

10 november 2021 - St. Peters, Verenigde Staten

Tja, als je ‘s-avonds om 21.00 uur naar bed gaat, dan ben je midden in de nacht klaarwakker 🤣

Wat een reis was het gisteren…. En wat was het fijn om elkaar weer in de armen te kunnen sluiten… Ik was nog zo van plan om het vast te leggen, Nou, dat is niet gelukt…. Ken je dat vanuit die films dat ze elkaar in de armen vliegen.. zo ging het nu ook ongeveer 🥰 ik sprong alleen niet zo hoog 🤣🤣

Maar zo fijn om elkaar te zien, en wat is Kyle een leuke knul🤩 Zo leuk om ze zo samen te zien in hun eigen omgeving. En, ik heb er een vriendinnetje bij, Lilo! Wat een lieverd is dat..

Na het eten hebben we de kadootjes en alle boodschappen uit de koffers gehaald en uitgedeeld. Dit ging natuurlijk ook met een traantje. Vooral het cadeautje wat haar vader speciaal voor haar gekocht heeft… Janken, alle 4…. Maar vanaf morgenochtend gaat we echt starten met de vakantie. Kyle en Bridget hebben voor de 1ste 2 dagen nog niet echt iets gepland. Eerst maar even bijkomen van de reis en de Jetlag.

Zo, jullie hebben weer even iets te lezen, wij gaan proberen om nog even te slapen.
Tot morgen en foto’s volgen…

1. Monique:
    Welterusten 😘
    Wat is het tijdsverschil jolan?
  2. Jolanda en Theo:
    7 uur vroeger
  3. Marja:
    10 november 2021
    Super hoor, en hier ook traantjes in de ogen als je het leest. Geniet ervan en knuffel allemaal
  4. Mariëtte:
    10 november 2021
    Maak van elke dag een pareltje dan heb je aan het eind van de reis een parelsnoer om op terug te kijken. Je blog helpt daarbij.
  5. Rijkenberg:
    10 november 2021
    Wat weer fijn om weer wat te lezen van jullie. . Had vannacht al wat gelezen via whatsapp . En de foto,s gezien liefs van ons
  6. Lucijanne en cor:
    10 november 2021
    Zoh ontzettend fijn ...maar wat zal dat emotioneel geweest zijn ...ook hier met natte ogen je verslag zitten lezen .
    Ga lekker bijkomen en dan genieten !! Groetjes aan allemaal van ons xxxx
  7. Bianca F:
    10 november 2021
    Ah wat mooi Jolan 🥰 komen mijn tranen weer haha. Heel leuk om jullie zo te volgen. Geniet van elk moment. Have fun!! Xx
  8. Ton & Irene:
    10 november 2021
    We huilen en lachen met jullie mee 💛
  9. Ruud:
    Had wat voor Joris geweest 😉
  10. Nancy Hoogendijk:
    10 november 2021
    Wat had theo meegenomen voor dr?
  11. Linda:
    13 november 2021
    Super tranen horen erbij net als de jetlag…😘