Dag 1

11 november 2021 - St. Peters, Verenigde Staten

Zo, de eerste echte dag is begonnen.

Waren vroeg wakker en hebben Kyle en Bridget nog even gezien. Even samen een bak koffie gedronken..Zij zijn naar hun werk vertrokken en Theo en ik hebben samen ontbeten  Hij aan de granola en ik aan de toast met de enige echte pindakaas

De real Peanutbutter!!
Tijdens het ontbijt zei Theo ineens, kijk nou, een schoolbus! Ja, dat zie je niet bij een hotel 😉Als dit door de straat rijdt, weet je meteen waar je bent..

Het is nu 08.45 en we zijn al helemaal gedoucht en aangekleed. Dachten dat het al eind van de ochtend was 🤣

Ik heb er echt een vriendinnetje bij… ze vond het vanmorgen vroeg wel heel raar dat Kyle en Bridget weggingen en dat wij bleven zitten. Maar dat was ze snel gewend…

Mijn “kleinhond” Lilo

Die ga ik eens even lekker verwennen de aankomende 3 weken. Oh wacht, dat kan niet, want dat is ze al..🤣🤣. Ik neem haar straks lekker mee voor een wandeling en ga de buurt eens even op het gemakje bekijken.

Eerst maar eens even naar de Wallmart gelopen, kwartiertje heen en kwartiertje terug, heerlijk in het zonnetje en zonder jas. Het is gewoon 21graden… Ik vind het zo fijn om door die grote supermarkt te struinen. Heb natuurlijk ook beloofd dat ik ga koken, maar Kyle (die is de kok in huis) moet eerst maar even uitleggen hoe alles werkt. Het is toch anders dan thuis 😉 Bridget heeft gisteren wel uitgelegd hoe de wasmachine werkt 🤪 Als ze vanavond thuis komt heeft ze wat op te ruimen

Schone 🧺

We zijn best moe, dus hebben vanmiddag een lekker dutje gedaan, maar of ik daar nou van opgeknapt ben 🥴 ik weet het niet 🤷‍♂️

Kyle heeft weer lekker gekookt vandaag. Morgen neem ik het stokje over, nog geen idee wat ik op tafel ga zetten.

Na het eten even naar een grote “Homestore” geweest. Ze verkopen hier van schoenen tot, nou noem maar op. Volgens mij hebben ze alles… Gelijk maar even de creditcard gebruikt 🥰

Morgenochtend rijden we met Kyle mee naar St.Louis airport om de auto op te halen.

Welterusten!!

1. Rijkenberg:
    11 november 2021
    Wat een leuk verslag dochter. Pa en ik genieten ervan.Fijn dat jullie het naar je zin hebben. Groetjes aan jullie alle. (Ben ik de eerste met een reactie.)
  2. Ann:
    11 november 2021
    Leuk jo lekker dat jullie samen straks met de auto dingen kunnen gaan doen. Succes met koken 👩‍🍳
  3. Nancy Hoogendijk:
    11 november 2021
    Wat een leuke eerste dag! Even lekker wennen! Fijn dat jullie vanaf vandaag een auto hebben.
    Ik zeg een lekkere stamppot vanavond zodat Kyle kan wennen aan de Hollandse pot ☺️
  4. Broertje:
    Super leuke verhaaltjes
  5. Monique:
    11 november 2021
    Haha, inderdaad Hollandse stamppot zou ik zeggen!
  6. Svintha:
    11 november 2021
    Lekker relaxed dagje om bij te komen! En leuk om de Wallmart even te verkennen.
  7. John:
    11 november 2021
    Er zitten wel heerlijke eettentjes in de buurt , geloof ik te zien op de kaart.
    Veel plezier en geluk zo samen.
  8. Barbara Dankelman:
    Spruitjes!!! Op het menu haha
  9. Kim:
    11 november 2021
    Ik hou van grote superstores! Kan je mij gerust een dagje achterlaten 😆
    Have fun!!
  10. Jolanda en Theo:
    11 november 2021
    Nou, mij ook. En dan hoef ik niet eens wat te kopen. Maar gewoon lekker slenteren en alles bekijken. Heerlijk!!
  11. Leoni:
    11 november 2021
    Lieve Jolanda en de rest wat een mooie verhalen al! zo blij voor jullie. Knuffel
  12. Ferry de Heer:
    11 november 2021
    Leuke 1e dag zo te lezen :-)

Kookse vanavond! verwachten uiteraard wel iets typisch Nederlands ;-)
  13. Leny en wim:
    11 november 2021
    Wat fijn dat jullie het naar je zin hebben.
    En de buurt verkennen.
    Inmiddels ook gekookt en begreep...hollandse kost!
    Geniet maar lekker!💕
  14. Carlijn:
    11 november 2021
    Wat leuk om mee te lezen nichtje! Groetjes daar, liefs carlijn
  15. Linda:
    13 november 2021
    Goed begin, en leuke hond, en lekker shoppen en touren met de auto