Onze laatste volle dag in New York

21 november 2019 - New York City, Verenigde Staten

Na gisteren dik 16 km te hebben gelopen (in de avond lopen Robert en ik gemiddeld een km of 6), hebben we ook vandaag de wandelschoenen weer aangetrokken.
Na een heerlijk ontbijt zijn we weer op weg gegaan naar de hop on-hop off bus om de tour uptown te volgen. Het was koudddd🥶🥶, Dus onder een dekentje, sjaal om, handschoenen aan, en dan is het best te doen 😘

Weer veel gezien, Harlem, Fift avenue langs Central Park en nog veel meer

Trump building
Daarna natuurlijk klein rondje door Central Park om daarna

Central Park
New York door te struinen!

Carnegie hallTrump towerTrump tower

Heerlijk om zo door een stad te lopen. Op een gegeven moment was mijn vader best moe, toen bleek dat we we al een dikke 10km hadden gelopen, dus niet vreemd 👍

Toch weer even bij Macy’s binnen gelopen 😘 en weer iets gescoord...

daarna ons laatste avondmaal bij Ruben Tuesday, heerlijk gegeten!!

Laatste avondmaal 😉

Robert en ik hebben er nog even 6 km bij gelopen. Stand 18,7 km!!

1. Nancy Hoogendijk:
    21 november 2019
    Klinkt weer als een heerlijk dagje! Goede terug reis! ✈️
  2. Marieke:
    Wauw wat een activiteiten allemaal, lekker in beweging! Gaat het goed met je knie?
    Geniet er nog even van en tot snel!
  3. Jolanda en Theo:
    21 november 2019
    Ha, mijn knie doet behoorlijk zeer als ik in rust ben, met lopen moet ik eerst opstarten en dan gaat het wel. Maar ben blij dat ik dinsdag afspraak in ZH heb staan. Maar het is geweldig hier!