Sightseeing!!

20 november 2019 - New York City, Verenigde Staten

Vandaag was het dan zover, pa en ma de highlights van New York laten zien. We hadden er alleen niet aan gedacht dat het tempo een stukje 😉 lager ligt dan dat van ons. Dus in overleg een hop on-hop off bus genomen. Ideaal!! Je komt overal langs en hoef niet zoveel te lopen.

Pa op Wallstreet

9-11 Memorial
maar Wall Street en het 9-11 Memorial is per bus niet te bereiken, dus lopen moeten we toch! Voor mij blijft het toch zeer indrukwekkend!

Het voordeel was ook dat we een “gratis” boottochtje over de Hudson erbij hadden. Toch leuk meegenomen 😜

BoottochtjeLady libertyInmiddels was het rond half 2 en hadden we toch een beetje trek.

Eten uit een doosje
eten uit een doosje! Heerlijk!! De bus weer gepakt en heerlijk ons laten rijden door New York. Bij Macy’s uitgestapt en ja, dan moet je toch even naar binnen. Dit moeten ze ook gezien hebben 🥴

Inmiddels was het rond 4 uur en begon het schemerig te worden, lichtjes tour! bij de prijs inbegrepen...

Night tour
Ook heel gaaf om de stad met al zijn lichtjes te zien! Na de tour hapje eten en de ouders naar het hotel brengen, die kunnen geen boe of bah meer zeggen na zo’n dag  🤣🤪

ja, en dan gaan Robert en ik nog even de stad in, ik denk dat wij in de avond net zoveel kilometers maken als met zijn 4-ren op de gehele dag 🤗🤗

Bryant park
Al met al, weer een dag voorbij. Time flies when you are having fun!!

1. Ton & Irene:
    20 november 2019
    Zo leuk om te horen hoe gezellig jullie het hebben!! Have fun