Onderweg…

10 november 2021 - Minneapolis, Minnesota, Verenigde Staten

Nou we komen eraan hoor….

Wat is het toch eigenlijk een lange zit (maar heb het er graag voor over hoor 😉) Altijd fijn als ze dan op een gegeven moment met eten langskomen  we hadden een lekkere Thai chicken curry, zelfs Theo vond het lekker 🤤, als bijgerecht nootjes kaas en druiven. Combinatie snap ik niet helemaal, maar het was goed te doen. Als toetje een ijsje met de smaak salted caramel.. lekker dat dat was….🤪

Op het servetje van Theo stond dat er gratis WiFi aan boord was, moest ik natuurlijk even uitproberen… het klopt! Wat een luxe. Dus even met mijn papa en mama, vriendje, vriendinnetje en de kids zitten chatten…

Was mooi weer onderweg, lekker zonnetje, en dan vlieg je over Groenland en daar ligt allemaal sneeuw en ijs  Geprobeerd om er een foto van te maken maar weet niet of jullie zo ook de schoonheid ervan kunnen zien.

Gewoon mooiPrachtig!

Al met al zijn we al 3,5 uur in de lucht en komen we steeds dichter in de buurt….

even lekker filmpje kijken waarbij ik mij niet echt hoef te concentreren aangezien ik de tekst haast uit mijn hoofd ken 🥰🥰

Ken je klassiekers!

We zijn er bijna! Nog even een snack en dan zal de 1ste landing wel bijna ingezet gaan worden… We gaan dan als laatste uit het vliegtuig en worden dan naar het andere vliegtuig gebracht (tenminste, dat hopen we 🤪) Als het net zo gaat als op Schiphol dan zijn we ruim op tijd voor het laatste vliegtuig wat ons bij Bridget brengt  Ik kan niet wachten…..

Echt jammer, op Minneapolis hebben we een kleine vertraging van, zoals het er nu naar uit ziet, 40 minuten…

We zijn in de buurt..kleine vertraging..

We zitten weer in het vliegtuig voor het allerlaatste stukje…. Theo begint nu toch wel heel moe te worden. Hij heeft het prima gedaan vandaag. Als hij straks zijn meisje ziet, zullen er wel een paar traantjes vloeien…

We zijn herenigd!!

Herenigd!!

1. Ann:
    🥰 fijn en nu genieten
  2. Bianca:
    Super! Nu lekker genieten!
  3. Hans:
    10 november 2021
    Hoi luitjes, top dat allemaal goed gegaan is. En nu genieten. Met hoofdletter G natuirlijk.
  4. Fred Rueb:
    Wat zal dat een heerlijk moment zijn geweest, in de armen van jullie dochter die je zo'n tijd niet hebt gezien. Veel plezier
  5. Karin van Bruggen:
    10 november 2021
    Geweldig !! Zo fijn dat jullie elkaar eindelijk weer zien en kunnen omarmen.🤗
    Geniet 200% van elkaar
    Groetjes 👋👋
  6. Jeroen:
    10 november 2021
    Wat een mooie foto zeg!!! Veel plezier
  7. Gienus Bras:
    Fijn dat de reis goed is verlopen, nu er van genieten.
  8. Monique:
    Wat prachtig!
    Ik geniet met jullie mee❤
    Veel liefs!♡
  9. John:
    10 november 2021
    Top, fijn dat het zo goed verlopen is allemaal.
    Nu gaat het grote genieten beginnen.
  10. Ruud:
    10 november 2021
    Lekkurrr, heel veel plezier daar!!
  11. Jac:
    Hè, hè eindelijk herenigd. Nu ook even bijkomen van de lange reis
  12. De Wieltjes:
    10 november 2021
    toppie hoor de foto met jullie vieren is heel erg leuk hoor nu maar uitrusten vsn de reis en da lekker genieten
  13. Ferry de Heer:
    Heel veel plezier daar en geniet ervan!
  14. Peter:
    10 november 2021
    Reunited.......and it feels so good!! 🎵🎶
  15. Rijkenberg:
    Fijn dat er geen problemen zijn geweest tijdens de vlucht. Ik hoop dat de vakantie ook zo goed verloopt,
  16. Erik:
    Wat fijn! En nu lekker genieten van elkaar ❤️
  17. Ruud van der Heijden:
    Geweldig, eindelijk weer bij Bridget, zal een momentje geweest zijn. Nu goed je rust pakken en dan heerlijk genieten, groetjes van ons
  18. Kim:
    10 november 2021
    Wat kan je dat toch allemaal leuk schrijven, geniet ernorm met jullie mee en kan me heel goed voorstellen dat er wel meer dan 1 traantje is gelaten bij het weerzien. Heel veel plezier met elkaar en ik kijk uit naar je volgende verslag 😘
  19. Alexandria:
    Wat zal dat een fijn moment geweest zijn!
  20. Alfred:
    10 november 2021
    Wat super fijn om te zien dat jullie elkaar na zo een lange tijd weer kunnen real kunnen zien. Geniet ervan. xxx