Voorbereiden en inpakken

6 oktober 2017 - Hendrik-Ido-Ambacht, Nederland

Volgende week is het eindelijk zover. Bridget kan eindelijk haar vader en broertje laten zien waar ze 8 maanden van het jaar verblijft. We gaan hockeywedstrijden van haar bekijken zowel in St. Charles als in New York.

Voorbereidingen zijn in volle gang, tickets liggen klaar, de TomTom is ingesteld voor het eerste stuk, maar we moeten nog koffers inpakken en, niet geheel onbelangrijk, de hotels nog boeken 😜

Mensen vroegen aan mij of ik weer stukjes wilde schrijven, net als vorig jaar. Ik wilde het niet via Facebook doen, maar heb mij dus aangemeld bij Reislogger. Dus vind je het leuk om ons te volgen, geef je e-mailadres op, bevestig via mail en de verhalen worden naar je toe gestuurd.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Wendy:
    6 oktober 2017
    Lekker gaan genieten van het land maar vooral van elkaar!!!
  2. Peter van Putten:
    6 oktober 2017
    graag, leuk om de verhalen te horen.
    groetjes
  3. Bianca:
    6 oktober 2017
    Heel veel plezier en geniet ervan! En je weet het als je hem tegenkom laat je hem struikelen hè 🤣
  4. Anne-marie:
    6 oktober 2017
    Lekker genieten en heel veel.plezier xxxx
  5. Ann:
    6 oktober 2017
    Veel plezier en kijk uit naar je verhalen
  6. Lione:
    Top!!
  7. Saskia:
    6 oktober 2017
    Kijken uit naar de verhalen
  8. Barbara:
    6 oktober 2017
    Heel veel plezier en genieten daar en doe de groetjes aan Bridget van mij
  9. Miranda:
    6 oktober 2017
    Oh is het nu al ! Ik verheug me op je verslag !! Heel veel plezier met elkaar !
  10. Jos:
    6 oktober 2017
    Geweldige trip! Zo erg is een keertje 020 thuis missen dan ook weer niet.
  11. Barbera:
    6 oktober 2017
    Dat gaat weer super worden, geniet ervan en benieuwd naar de foto's en verhalen
  12. Carola:
    Veel plezier, groetjes aan bridget, geniet ervan van Patrick en Carola 😘
  13. Egon Mundt:
    6 oktober 2017
    Verdwalen kan je niet meer dus maak er een fantastische reis van !!
  14. Jac en Elly:
    6 oktober 2017
    een heel fijne reis, kijken uit naar het verslag en de foto's , groetjes van ons aan Bridget
  15. Nancy Hoogendijk:
    7 oktober 2017
    Oh leuk leuk! Gave reis wordt dit weer!
    En ik neem de honneurs wel waar met 020 thuis ;)😜😂 Kus van ons aan Bridget xx
  16. De Wieltjes:
    7 oktober 2017
    Het is gelukt ik ga jullie volgen, hele goeie reis woensdag en groten aan Bridget, de Wieltjes.
  17. Jolanda Stolk:
    Heel veel plezier!