Yeah, herenigd!!!

12 oktober 2017 - St. Charles, Verenigde Staten

We zijn weer compleet 👍 Na een lange rit met de auto zijn we in St. Charles aangekomen. Route 66

Gisteravond waren we bijtijds naar bed gegaan, het was half 8 😳. Hierdoor waren we wel alle 3 alweer om 04.00 uur wakker. Lekker even rustig aan gedaan, even appen met Nederland ( die waren natuurlijk allemaal al lang aan het werk). Om 06.00 uur lekker ontbeten en om 07.00 uur richting Chicago. We hebben er een goed uur over gedaan want moesten achteraan aansluiten in de file 😘. Hier zijn we op zoek gegaan naar het beginpunt van Route 66, hebben het niet gevonden 🤔. Na even een kleine sightseeing op weg naar St. Charles. Hebben een stuk van de route 66 gereden ( in het kader van, we zijn er nu toch😜), even gestopt bij een origineel tankstation, heel gaaf om dit te zien. De totale route is 5,5 uur, dus je moet af en toe wel even stoppen om de beentjes te strekken.

Om 15.30 aangekomen in St. Charles waar we eerst in zijn gaan checken in het hotel aangezien Bridget tot 17.00 uur op school zou zitten. Na het inchecken naar de Walmart om boodschapjes te doen, je moet tenslotte ook wat kunnen drinken op je hotelkamer. Toen Bridget belde dat ze klaar was zijn we meteen naar haar toegetreden. Wat fijn om haar weer te zien ❤️. Ze heeft ons even een rondleiding gegeven op de campus. Het blijft toch iets waanzinnigs, zooo groot en echt mooi! En leuk dat ze nu alles kon laten zien aan haar vader en broertje. Eindelijk hebben ze nu een idee waar ze zit en hoe het eruit ziet.

Bridget had (namens ons) een etentje georganiseerd met Megan en haar ouders om hen te bedanken voor alle goede zorgen voor onze dochter. We hebben lekker gegeten bij een steakhouse met zijn allen, daarna Bridget teruggebracht naar de campus omdat ze moest werken van 21.00 tot 24.00 uur.  Al met al een gezellige dag geweest en we kijken alweer uit maar morgen. Welterusten allemaal, het is hier nu 22.00 uur en gaan kijken of we deze nacht normaal kunnen slapen.

1. Jac:
    13 oktober 2017
    Wat leuk dat tankstation. Fijn weer herenigd met elkaar. Veel plezier
  2. Ann:
    Veel plezier morgen
  3. Lione:
    13 oktober 2017
    Leuk om weer te lezen! En fijn dat jullie herenigt zijn😊 Trump Tower beetje klein😂😂 hebben jullie goed weer? En waar werkt Bridgit? Nou have fun!!😉