Rust.....

23 juni 2018 - Praag, Tsjechiƫ

Na gisteren weer een dag in de auto gezeten te hebben op een fantastisch wegdek ( maar niet heus šŸ˜­) gaan we de Tsjechen ook leren om wegenbouwer te worden šŸ¤Ŗ.

Op de camping aangekomen, leuke plek, naar het restaurant van de camping gegaan om een hapje te eten, en natuurlijk een koud biertje te drinken. Want mijn mannen hadden dat wel verdiend šŸ˜˜šŸ˜˜

Na een paar dagen veel gelopen te hebben, besloten we om vandaag heerlijk op de camping te blijven. Een wasje draaien en boodschapjes doen. Heerlijk zoā€™n dagje tussendoor.. Ā  Morgen gaan we naar Praag! Zijn er mensen die tips hebben wat we echt niet mogen missen??

Ik leg mijn beentjes nog even lekker op de bank terwijl de mannen voetbal aan het kijken zijn....

Fotoā€™s

1. Anne-marie:
    23 juni 2018
    Gezellig.... fijne dagen in praag
  2. Kevin Pronk:
    23 juni 2018
    Ziet er goed uit allemaal! Geniet ervan! Toen ik in Praag was heb ik de WOII tour (Van een student op straat daar dus kan helaas geen adres of iets dergelijks geven) gedaan waarmee je ook onder de astronomische klok terecht komt (Duurde uit mijn hoofd 2 uur en je loopt ook nog rond in de Joodse wijk met uitleg), Sint-Vitrus kathedraal ook zeker aan aanrader.